۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۲۶۳۷۱۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

اندیشه مهدیت پاسخگوی همه نیازهای بشری است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، اندیشه مهدیت را پاسخگوی همه نیازهای بشری دانست و گفت: همه ارکان کشور باید در جهت ترویج و نهادینه کردن فرهنگ اصیل مهدویت به کار گرفته شود.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، امروز در جلسه هماهنگی برنامه های نیمه شعبان با بیان این که انتظار یعنی در طلب عدالت و آزادگی و آزادی فعالیت کردن، نپذیرفتن ظلم و ذلت، خواری و مقاومت کردن است، گفت: ماه‌های رجب، شعبان و رمضان، از بهترین ماه‌های خدا است و ما بندگان باید با غنیمت شمردن این ماه‌های ارزشمند خود را هرچه بیشتر به خدا نزدیک کنیم و با قرآن و عترت انس بگیریم.

 

وی حضرت مهدی(عج) مصلح جهانی است و روزی با ظهور خود عدالت را در جهان حکمفرما خواهد کرد، گفت: هر مقدمه ای که داشته باشیم نهایت آن به امام عصر(عج) برگشت می کند که آن یا انتظار است و یا منتظر می شود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که مردم امام زمان(عج) خود را دوست می دارند و در این خصوص هیچ شکی وجود ندارد، اظهار داشت: عمق بخشیدن به این اشتیاق، ارتقای معرفت مردم و ترویج اندیشه مهدویت در جامعه باید با برنامه ریزی و بهره گیری از ظرفیت های موجود صورت گیرد.

 

وی به تلاش دشمن برای خدشه دار کردن فرهنگ اصیل مهدویت در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی پرچم دار ترویج و جهانی شدن فرهنگ مهدویت در دنیا به شمار می رود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد اندیشه مهدیت را پاسخگوی همه نیازهای بشری دانست و گفت: همه ارکان کشور باید در جهت ترویج و نهادینه کردن فرهنگ اصیل مهدویت به کار گرفته شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به وجود فرقه های انحرافی و معنویت گرا در این عصرخاطرنشان کرد: باید طوری عمل کنیم که از این فرهنگ سوء استفاده نشود و در برابر تهاجم دشمنانی که می خواهند مهدویت را از بین ببرند، ایستادگی کنیم.

 

وی با اشاره به این که اعتقاد به مهدویت باید در جامعه، گسترش یابد و در این راستا، با هر‌گونه ظلم و جور، عرفان‌های کاذب و نحله‌های انحرافی باید مبارزه کنیم، اظهار داشت: همه ما باید شرایط ظهور را برای امام عصر فراهم کنیم و در این راستا مبارزه با ظلم وجور باید در رأس برنامه‌های ما باشد.

 

حجت الاسلام ولی‌نژاد با بیان این که ایجاد آگاهی و آمادگی جامعه بشری برای حق و حقیقت از‌ وظایف مسؤولان، وعاظ و سخنوران است، تصریح کرد: همه ما باید به اندازه خود در آگاهی‌رسانی به جامعه در خصوص امام زمان‌(عج) تلاش کنیم.

 

وی با تأکید بر مبارزه با ظلم و جور ادامه داد: امام زمان‌(عج) تنها متعلق شیعه نیست، بلکه مربوط به همه جهان است و زمانی که اتفاق بیفتد عدل الهی برقرار می‌شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز جهان تشنه تشیع و مهدویت است چرا که مهدویت تنها مکتبی است که برای آینده جهان برنامه دارد، افزود: فرهنگ مهدویت و انتظار، بخشی از آرمان‌های نظام اسلامی و مکتب تشیع است و همواره در تاریخ پژوهشگران و دانشمندان بزرگ اسلامی برای تبیین آن تلاش کرده‌اند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که امام زمان(عج) پاکی و عدالت محض است و دنیا با ظهور ایشان پر از یکدلی، صفا، وحدت و مهربانی می شود، گفت: ظهور امام عصر‌(عج) مسأله جهانی است که باید نگاه جهانی نیز به آن اعمال شود و از بخشی‌نگری در این راستا جلوگیری شود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات