۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۲۶۳۷۵۶
در دوره سطح 4 برای سال تحصیلی جدید؛

مرکز تخصصی کلام دانش­پژوه می­پذیرد

خبرگزاری رسا ـ مرکز تخصصی علم کلام برای سال تحصیلی 95 – 94 برای تحصیل در دوره سطح 4(دکتری) دانش­پژوه می­پذیرد.
آزمون کارشناسي و کارشناسي ارشد دانشگاه علوم اسلامي رضوي

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز تخصصی کلام تحت اشراف حضرت آیت­الله سبحانی برای سال تحصیلی 95 – 94 از بین طلاب واجد شرایط برای تحصیل در دوره سطح 4(دکتری) دانش­پژوه می­پذیرد.

 

از شرایط پذیرش این مرکز تخصصی می­توان به اتمام سطح سه، موفقیت در آزمون ورودی و مصاحبه علمی و تعهد نسبت به رعایت مقررات و ضوابط مرکز اشاره کرد.

 

کسانی که مراحل نهایی تدوین پایان نامه خود را طی می­کنند، می­توانند در آزمون شرکت نمایند، مشروط به این که تا پایان نیمسال اول تحصیلی از پایان نامه خود دفاع کنند.

 

مدارک مورد نیاز برای نام نویسی کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی، یک قطعه عکس پشت نویسی شده، مدارک سطح 3 یا گواهی تدوین پایان نامه از واحد مدارج علمی و تکمیل فرم پذیرش است.

 

علاقه­مندان می­توانند تا 25 خردادماه از ساعت 11 تا 13 و 16 تا 20 به مرکز تخصصی علم کلام واقع در قم، بلوار امین، نبش کوچه 11، مؤسسه امام صادق(ع) مراجعه کنند؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می­توانند با شماره­های 32914048 و 32922334 – 025 تماس بگیرند.

 

آزمون­های کلام و فقه و اصول ساعت 9 صبح برگزار می­شود و آزمون فلسفه نیز در همین روز ساعت 17 برگزار خواهد شد؛ همچنین زمان برگزاری آزمون­های منطق و کلام جدید و تاریخ کلام پنجشنبه 5 شهریورماه ساعت 9 صبح است؛ شایان ذکر است آزمون­ها در مرکز تخصصی علم کلام برگزار می­شود./822/د101/ش

ارسال نظرات