۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۲۶۳۷۶۰
آیت الله طبرسی:

گروه های تکفیری منطقه مروج اسلام آمریکایی هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که داعش امروز اسلامی را ترویج می کند که ساخته آمریکایی ها است، بیان داشت: همه تلاش غرب در ایجاد گروه های تروریستی تکفیری در منطقه تقویت پروژه اسلام هراسی است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه کربلا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نهادی برخواسته از درون انقلاب و مردم دانست و گفت: مردمی بودن یکی از مهم ترین شاخصه های سپاه در 36 سال اخیر است.

 

وی با بیان این که سپاه شناسنامه مکتبی انقلاب اسلامی است، افزود: تفسیر مبانی و گفتمان انقلاب را می‌توان در سپاه یافت.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که عقیده، مکتب و پیروی از ولایت منشأ تشکیل سپاه از سوی امام خمینی(ره) بود، بیان داشت: رمز موفقیت نیروهای جان برکف سپاه در سه دهه اخیر همین سه عنصر مهم بوده است.

 

وی با اشاره به این که ایمان و فداکاری پاسداران بسیار ارزشمند است، افزود: امروز سپاه آبروی انقلاب را حفظ کرده و اجرش مجاهدت است و الحمدالله در همه جا نقش آفرینی می کند که این نعمت است و بخاطر همین ارزشی بودن نقش سپاه و بسیج بود که امام راحل فرمودند که ای کاش من یک بسیجی بودم.

 

امام جمعه ساری به نقش سپاه در سه دهه گذشته اشاره کرد و گفت: حضور رزمندگان سپاه در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی بسیار تعیین کننده بوده است.

 

وی گفت: دفاع و پایداری ایران اسلامی در برابر تجاوز همه جانبه دشمنان اسلام که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود در سایه هدایت های امام خمینی(ره) شکل گرفت و باعث احیای مکتب سازنده و نهضت های آرمان گرا و ایدئولوژی در جهان است.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به هجمه های متعدد دشمنان بر ضد ایران اسلامی، ابراز کرد: انتقال ارزش های دینی و انسانی دوران هشت سال دفاع مقدس به مردم به ویژه نسل جوان مسأله است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که حضور رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل باعث سرفرازی و عزت ایران اسلامی شد و این عزت و اقتدار را در حال حاضر بسیای از کشورهای اسلامی از شما الگوبرداری می‌کنند، گفت: امام راحل مردم را به سلاح ایمان مسلح کرد و با تشکیل سپاه به اقتدار ایران در جهان افزود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به گسترش گروه های تکفیری در منطقه اشاره کرد و با بیان این که امنیت امروز کشورمان مرهون حضور ولی فقیه است، تصریح کرد: امروز به دلیل نبود یک رهبر واحد در کشورهای منطقه شاهد بحران های بسیاری هستیم.

 

امام جمعه ساری، ولایت فقیه را عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه رهنمودهای ولی فقیه کشوری مقتدر و اثرگذار در جهان و خاورمیانه است.

 

وی با بیان این که داعش امروز اسلامی را ترویج می کند که ساخته آمریکایی ها است، بیان داشت: همه تلاش غرب در ایجاد گروه های تروریستی تکفیری در منطقه تقویت پروژه اسلام هراسی است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات