۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳
کد خبر: ۲۶۳۷۷۹
امام جمعه اهر:

نباید مشکلات کشور را به مذاکرات گره زد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این‌که اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیت های داخلی نسخه شفابخش امروز کشور است، گفت: باید توجه داشت که مسائل کشور و مملکت ما به مذاکره و موفقیت و عدم موفقیت آن گره نخورده است.
حجت الاسلام حاجي زاده امام جمعه اهر

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: از روزی که رژیم اشغالگر قدس، اعلام موجودیت کرد، غارت، شرارت، اشغال، فزون طلبی و انسان کشی را جزء برنامه های تاریک و سیاه خود قرار داده است.

 


وی افزود: در رأس این جنایت ها، دولت های اسلامی و خائنان به حرمین که متأسفانه نام خود را مسلمان گذاشته اند، چطور با ذلت نوکری صهیونیست ها و آمریکایی ها را می کنند که برای پایان دادن به این ظلم جنایت ها باید ملت ها طبق فرمایش حضرت امام(ره) به شعار بسنده نکنند.

 


حجت الاسلام حاجی زاده تصریح کرد: امروز کشورهای مدعی حقوق بشر که دنیا را با شعارهای توخالی پر کرده اند نمی گذارند کسی به مردم مظلوم یمن کمک کرده و مواد غذایی و دارو به اینها برساند، این ها دروغ گو و غیر قابل اعتمادند.

 


وی افزود: باید توجه داشت که مسائل کشور و مملکت ما به مسائل مذاکره و موفقیت و عدم موفقیت آن گره نخورده و حیات ما به آن بسته نیست و برای همین مسؤولان نظام باید در رابطه با اقتصاد مقاومتی تلاش کنند، اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیت های داخلی نسخه شفابخش امروز کشور است.

 


عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی نباید مورد غفلت واقع شود، نباید لازم است تمام ذکر و هم و فکر ما بحث مذاکره باشد که مقام معظم رهبری می فرمایند؛ مطالبه ما از مسؤولان این بوده است که گفتیم به طرف مقابل اعتماد نکنید، خوشبختانه یکی از مسؤولان محترم به صراحت گفت، که ما به طرف مقابل هیچ اعتمادی نداریم.

 


وی تأکید کرد: با تمام عزت و با پشتیبانی مقام معظم رهبری و امت اسلامی در مقابل غربی های زبون کارمان را به پیش خواهیم برد و مستکبران جهانی و داعیان دروغین انسانیت و حقوق بشر هیچ غلطی نخواهند توانست بکنند و ایران اسلامی در اوج عزت و اعتلا خواهد درخشید، شکر خدا ایران اسلامی با صلابت تمام مسائل خود را به پیش برده است./854/ت302/ب4

ارسال نظرات