۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۲۶۳۸۲۲
امام جمعه خوی:

رزمندگان صاحبان انقلاب هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خوی گفت: رزمندگان صاحبان انقلاب هستند و نباید خود را در حاشیه فرض کنند بلکه باید در متن مسائل جامعه باشند و جهت انجام وظایف و رسالت های انقلابی خود از تمامی ظرفیت های جایگاه رزمندگی استفاده کنند.
امام جمعه خوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری، امام جمعه خوی امروز در جلسه هفتگی هیأت رزمندگان اظهار داشت: رزمندگان کسانی هستند که در دوران غربت انقلاب اسلامی همچون مولای خود امام حسین(ع) از جان عزیز خودشان گذشتند و به دفاع از اسلام و نظام اسلامی و کشور پرداختند.


وی افزود: رزمندگان مدت هشت سال دفاع مقدس را با زیبایی تمام مدیریت کردند و استکبار جهانی را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.


حجت‌الاسلام شکوری با اشاره به آیه «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» خاطرنشان کرد: از میان مؤمنان مردانى‏اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در همین انتظارند و هرگز عقیده خود را تغییر نمی دهند.


امام جمعه خوی خطاب به رزمندگان حاضر در جلسه گفت: رزمندگان صاحبان انقلاب هستند و نباید خود را در حاشیه فرض کنند بلکه باید در متن مسائل جامعه باشند و جهت انجام وظایف و رسالت های انقلابی خود از تمامی ظرفیت های جایگاه رزمندگی استفاده کنند.


حجت الاسلام شکوری در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات شهری پرداخت و اذعان داشت: عدم پیشرفت کارهای اساسی به ویژه در زمینه سرمایه گذاری های کلان به کارشکنی ها، پیروی از هوای نفس و تنگ نظری های برخی افراد باز می گردد و تازمانی که این فرهنگ در جامعه تغییر پیدا نکرده کارها پیش نخواهد رفت.


وی در پایان از زحمات و تلاش های سرهنگ علی یوسفی در ساماندهی هیأت رزمندگان و ایجاد ارتباط در میان آنان و حل بخشی از مشکلات مربوطه قدردانی کرد./936/پ203/ب4

ارسال نظرات