۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۲۶۳۸۲۶

همایش خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی برگزار می­شود

خبرگزاری رسا ـ همایش خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی شهریور ماه برگزار خواهد شد؛ مقالات باید بر فرهنگ و آموزه­های ائمه اطهار به ویژه امام رضا(ع) مبتنی باشد و از مضامین جدید و ابتکاری برخوردار باشد.
خانواده و سبک زندگي در فرهنگ رضوي

به گزارش خبرگزاری رسا، همایش خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی با محورهای سبک زندگی و مدیریت فرهنگی خانواده، سبک زندگی و مدیریت اقتصادی خانواده، سبک زندگی و رسانه، سبک زندگی آسیب ها و حمایت های اجتماعی و سبک زندگی و مشارکت­های مردمی برگزار می­شود.

 

مقالات بر فرهنگ و آموزه­های ائمه اطهار به ویژه امام رضا(ع) مبتنی باشد؛ مقالات ارسالی به همایش از مضامین جدید و ابتکاری برخوردار باشد و از درج موضوعات تکراری خودداری شود.

 

قابل ذکر است که آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش 31 خردادماه است و این همایش شهریورماه برگزار خواهد شد.

 

اولویت دبیرخانه همایش بر جذب مقالاتِ کاربردی در جهت معرفی الگوهای مبتنی بر رفتار اهل البیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) همراه با جنبه های عملیاتی و استفاده از تجارب ملی و مجهانی به ویژه در حوزه سبک زندگی خانواده های نیازمندِ تحت حمایت کمیته امام خمینی(ره) است.

 

علاقه­مندان برای آگاهی از زیر محورها و کسب اطلاعات بیشتر می­توانند با شماره 15 32239010 051 تماس بگیرند و یا به نشانی اینترنتی www.razavicnf.emdad.ir مراجعه کنند.

 

شایان ذکر است که این همایش به همت مراکز و نهادهای حوزوی، آموزشی و پژوهشی برگزار می­شود./822/د101/ف

ارسال نظرات