۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۶۳۸۴۱
ائمه جمعه استان لرستان طی بیانیه‌ای؛

تکفیری ها بزرگ‌ترین چالش جهان اسلام هستند

خبرگزاری رسا ـ ائمه جمعه استان لرستان با صدور بیانیه ای تکفیری ها را بزرگ‌ترین چالش جهان اسلام بیان کردند که زاییده تندروی ها و خشونت طلبی های وهابیت تکفیری است.
بيانيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در بیانیه ائمه جمعه استان لرستان که به مناسبت بیست و هفتمین گردهمایی ائمه جمعه لرستان صادر شده است، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق شعار سال آمده است: دوری از شعارزدگی در مسیر تحقق شعار تعیین شده از سوی رهبرمعظم انقلاب، رمز موفقیت است، با برنامه ریزی باید در جهت عملیاتی شدن شعار سال گام برداشت.

 

این بیانیه با تأکید بر ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ دینی در جامعه آورده است: وحدت و همدلی در عمل باید مشخص شود.

 

در این بیانیه با اشاره به توطئه های دشمنان در راستای تهاجم فرهنگی آمده است: تقویت فرهنگ دینی و زیرساخت های فرهنگی در جامعه باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

 

در ادامه این بیانه تقویت و ترویج فرهنگ دینی، سدی مستحکم در برابر دسیسه های دشمنان عنوان شده  و تأکید شده است: حفظ منافع ملت ایران در مذاکرات هسته ای، چهارچوب ها و خطوط قرمز مورد نظر رهبر معظم انقلاب باید مورد توجه قرار گیرد.

 

در این بیانیه با اشاره به تلاش دشمنان برای کشاندن جنگ نیابتی به مرزهای ایران افزوده شده است: ائمه جمعه استان لرستان پشتیبانی و حمایت خویش را از رهبر معظم انقلاب اعلام می کنند.

 

در ادامه بیان شده است: ملت سرافراز ایران اسلامی، دست هایی را که امروز می خواهند این آتش را به مرزهای ایران اسلامی بیاورند از ریشه قطع خواهد کرد.

 

ائمه جمعه لرستان پدیده شوم تکفیری را بزرگ‌ترین چالش جهان اسلام می دانند و  در بیانیه آمده است: این پدیده شوم با رشد قارچ گونه و انجام اعمال ضد دینی و ضد بشری به دنبال تاریک کردن چهره تابناک اسلام ناب محمدی(ص) است.

 

در این بیانیه آمده است: تکفیری پدیده ای است که زاییده تندروی ها و خشونت طلبی های وهابیت تکفیری است.

 

در ادامه این بیانیه با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، اشاره شده است: آن ابرمرد تاریخ، نام و یاد خود را در دل های عاشقان اسلام و نظام جمهوری اسلامی برای همیشه به یادگار گذاشت.

 

در این بیانیه با تأکید بر برگزاری باشکوه مراسم رحلت امام خمینی(ره) آمده است: امام(ره) با ایجاد تحولی بزرگ، پرچم آزادی خواهی و حق طلبی را در جهان به اهتزاز در آورد و بساط ظلم و ستم را در هم پیچید./9459/پ203/ح

ارسال نظرات