۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۲۶۳۸۵۵
رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کاشان:

دسترسی دشمن به مراکز غیر هسته ای به صلاح کشور نیست

خبرگزاری رسا ـ رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کاشان گفت: دشمن نه تنها نباید به مراکز غیر هسته ای دسترسی داشته باشد، بلکه در موضوعات هسته ای نیز نباید محدودیت‌های طولانی را بپذیریم، چرا که مسیر تحقیق و توسعه باید فراهم باشد تا شاهد پیشرفت های گسترده در زمینه هسته ای باشیم.
حجت الاسلام عباسعلي صادقي

حجت الاسلام عباسعلی صادقی، رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان کاشان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که مذاکرات در دولت جدید در سطحی بالاتر نسبت به دولت گذشته و از سوی وزیر امور خارجه انجام می شود، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمود به مذاکرات خوشبین نیستم و از طرفی ایشان با انجام مذاکره مخالف نیست.

 

وی افزود: انجام مذاکرات بی اعتباری و بی اعتمادی طرف مذاکره را ثابت می‌کند، همان‌گونه که در طول مذاکرات نشان دادند که در رسانه ها مطالبی را عنوان می کنند که با مطالب مطرح شده در جلسات مذاکره مغایرت دارد.

 

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که ایران اسلامی به دنبال سلاح هسته ای نیست و نخواهد بود، چرا که فتوای رهبر معظم انقلاب آن را حرام دانسته است، گفت: ایران نیازی به سلاح هسته ای ندارد، چرا که رفتن به دنبال سلاحی که موجب کشتار مظلومان شود، صحیح نیست.

 

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان کاشان گفت: با وجود تبلیغات گسترده دشمن در رسانه ها و تخریب ایران اسلامی در اذهان، بسیاری از قلب ها متمایل به انقلاب اسلامی شده است.

 

وی با اظهار امیدواری از به نتیجه رسیدن تلاش تیم مذاکره کننده ایران، گفت: به نتیجه رسیدن در مذاکرات هسته ای موجب می شود که دنیا متوجه شود که ایران اسلامی صلح طلب است، همان‌گونه که تاکنون به این نتیجه رسیده‌اند.

 

به گفته وی، نقطه قوت دیگر به نتیجه رسیدن مذاکرات این است که فعالیت‌های هسته‌ای ایران قانونی می‌شود و دیگر بهانه ساخت بمب هسته‌ای برای فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران نخواهند آورد.

 

محدودیت طولانی در مسیر تحقیق و توسعه هسته‌ای قابل پذیرش نیست

وی با اشاره به این‌که هیچ کشوری اجازه بازدید از مراکز نظامی خود را به بیگانه نمی‌دهد و در ایران نیز این اتفاق نباید رخ دهد، گفت: امام علی(ع) در مطلبی عنوان می‌کند اسرار نظامی باید محفوظ بماند، از این رو در این مورد از من سؤال نکنید.

 

حجت الاسلام صادقی گفت: زیاده خواهی های دشمن در بازدید از مراکز غیر هسته ای قابل پذیرش نیست، بنابراین راستی‌آزمایی در مورد ایران مورد قبول است که در این مورد نیز باید دید چه کسی راستی‌آزمایی را می‌خواهد انجام دهد.

 

وی با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب فرمود: به محض رسیدن به توافق باید تحریم ها برداشته شود و نه تا به نتیجه رسیدن مذاکرات، گفت: ایران اسلامی نباید همه امتیازات را از دست بدهد، بلکه طبق گفته رییس جمهور مذاکرات باید برد ـ برد باشد.

 

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان کاشان گفت: دشمن نه تنها نباید به مراکز غیر هسته ای دسترسی داشته باشد، بلکه در موضوعات هسته ای نیز نباید محدودیت های طولانی را بپذیریم، چرا که مسیر تحقیق و توسعه باید فراهم باشد تا شاهد پیشرفت های گسترده در زمینه هسته ای باشیم./1307/ت302/ح

ارسال نظرات