۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۲۶۳۸۶۱
استاد حوزه و دانشگاه:

دشمن در مذاکرات به دنبال کسب امتیاز از ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که برخی از مطالب مطرح شده از طرف مقابل در مذاکرات برای اقناع ملت خود گفته می شود، گفت: دشمن با دست بالا گرفتن در مذاکرات به دنبال گرفتن امتیاز از ایران اسلامی است.
حجت الاسلام علي باقري

حجت الاسلام علی باقری، استاد حوزه و دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که بیانیه لوزان یک پیش نویس و سیاهه و سرفصلی از مذاکرات است که باید در آینده روی آن توافق صورت گیرد، گفت: تیم مذاکره کننده ایرانی به خوبی به مذاکرات ادامه داده و تاکنون امتیازی به دشمن نداده است.

 

وی افزود: زمانی می توان گفت که تیم مذاکره کننده امتیازی داده و یا گرفته است که قرارداد نهایی را امضا کنند، از این رو می توان گفت تیم مذاکره کننده تاکنون در اوج قدرت عمل کرده است.

 

حجت الاسلام باقری با اشاره به این که برخی از مطالب مطرح شده از طرف مقابل در مذاکرات برای اقناع ملت خود گفته می شود، گفت: دشمن با دست بالا گرفتن در مذاکرات به دنبال گرفتن امتیاز از ایران اسلامی است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که دشمن خود مایل به انجام مذاکره است، گفت: ملت ایران به پای میز مذاکره نرفته است، بلکه آنها هستند که طالب مذاکره با ایران هستند، از این رو با تهدید و تحریم به مقاصد خود نرسیده اند.

 

وی ملت ایران را مقاوم و حاضر در صحنه دانست و گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب و شواهد تاریخی، کفر جهانی تمایلی به روند تکاملی انقلاب اسلامی ایران ندارد و آنها همواره در طول تاریخ به دشمنی خود با ایران اسلامی ادامه داده اند.

 

حجت‌الاسلام باقری با اشاره به این که  در قرآن کریم آمده است که دشمنان از روی عصبانیت با مسلمانان برخود می کنند و باید از عصبانیت خود بمیرند گفت: ما هیچ وقت به آمریکا و هم پیمانانش خوش بین نبوده ایم و نخواهیم بود.

 

وی  همچنین با بیان این‌که ملت ایران باید همیشه در صحنه باشند و مسؤولان نیز باید مراقب نیرنگ و خدعه دشمنان باشند، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمود زیر دستکش مخملی دشمن یک دست چدنی و خشنی است که باید مواظب آن بود.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که مذاکرات هسته ای تأثیری در روند اقتصادی کشور نخواهد داشت، گفت: کشور ایران در تحریم باشد یا نباشد، باید مدیریت صحیح اقتصادی را مدنظر قرار داد و همه مسؤولان همدل و همزبان به دنبال اجرای اقتصاد مقاومتی باشند./1307/ت302/ح

ارسال نظرات