۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۲۶۳۸۶۲
به مناسبت نیمه شعبان؛

مسابقه کتابخوانی «مهدی، موعود جهان» برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسابقه کتابخوانی از کتاب « مهدی، موعود جهان» به مناسبت نیمه شعبان برگزار می شود؛ در این کتاب از داستان ازدواج پدر و مادر حضرت مهدی(عج) تا اوصاف آن حضرت و دعاهای مختلف و شبهاتی که در رابطه با آن حضرت وجود دارد و پاسخ به آنها مطالبی بیان می شود.
مسابقه کتابخواني

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند به حرم مطهر صحن امام رضا(ع) مقبره شهید مفتح از ساعت 10 صبح تا ساعت 23 و رواق حضرت خدیجه از ساعت 10 صبح تا 19 مراجعه کنند و کتاب مهدی موعود جهان را خریداری و پاسخنامه ها را از انتهای کتاب جدا کرده و در همین اماکن در صندوق مخصوص بیاندازند.

 

سؤالات این مسابقه در داخل کتاب به چاپ رسیده و شرکت کنندگان می توانند این کتاب را از اماکن یاد شده تهیه کنند. شهرستانی ها هم از کتابفروشی ها آن را خریداری کرده و پاسخنامه را به آدرس قم، میدان آستانه، دبیرخانه حرم مطهر بفرستند و یا از طریق پیامک پاسخ های خود را ارسال کنند.

 

امکان ارسال پیامک برای همه شرکت کنندگان وجود دارد، بدین صورت که در متن پیامک بعد از مربع نام کتاب آورده می شود و دوباره مربع را تایپ کرده و به ترتیب جواب های "الف، ب، ج و د" زده می شود و سپس به شماره 30008180 ارسال می شود.

 

مهلت شرکت در این مسابقه از اول خرداد تا اول تیرماه است و برندگان آن در نیمه ماه مبارک رمضان معرفی می شوند .

 

شایان ذکر است که در این کتاب از داستان ازدواج پدر و مادر حضرت مهدی (عج) تا اوصاف آن حضرت و دعاهای مختلف و شبهاتی که در رابطه با آن حضرت وجود دارد و پاسخ به آنها مطالبی بیان می شود./1323/د101/ف

ارسال نظرات