۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۲۶۳۸۷۷
استاد درس خارج حوزه علمیه قم:

تجمع هسته‌ای حوزویان پشتوانه تیم مذاکره کننده است

خبرگزاری رسا ـ استاد درس خارج حوزه علمیه قم ضمن تشریح اهداف برگزاری تجمع بزرگ حوزویان در حمایت از مواضع رهبر انقلاب درباره مذاکرات هسته‌ای، گفت: این حرکت در راستای تقویت اصل نظام و در حمایت و پشتیبانی از تیم مذاکره کننده است.
تجمع طلاب در مدرسه فيضيه قم ديدار برگزار کنندگان تجمع بزرگ حوزويان درحمايت از مواضع رهبر انقلاب درباره مذاکره کنندگان هسته اي ديدار برگزار کنندگان تجمع بزرگ حوزويان درحمايت از مواضع رهبر انقلاب درباره مذاکره کنندگان هسته اي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ولی الله لونی استاد درس خارج حوزه علمیه قم ظهر امروز در دیدار جمعی از دست‌اندرکاران تجمع بزرگ حوزویان در حمایت از مواضع رهبر انقلاب درباره مذاکرات هسته‌ای با حضرت آیت الله نوری همدانی، هدف از این تجمع را تقویت اصل نظام عنوان کرد.


وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب خطاب به تیم مذاکره کننده، گفت: ایشان هرچند به این مذاکرات خوشبین نیستند اما مانع آن نشدند و فرمودند بروید با دشمن گفت وگو کنید؛ بنابراین بر ما نیز لازم است دشمن شناس باشیم، این رویکرد دوم ما در این تجمع است.


استاد درس خارج حوزه علمیه قم افزود: این جمع مدت ها است که روی جزئیات کار فکر می کنند تا با روش روشنگرانه چهره واقعی استکبار را نشان دهد و بیدارگری ای که مد نظر رهبر معظم انقلاب است را به جامعه ارائه دهد.


حجت الاسلام لونی یکی از فعالیت های خود را اعزام مبلغ در زمینه مسائل هسته ای به سراسر کشور در ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: کارهای بسیار زیبایی در این زمینه انجام شده است؛ با توجه به شعار امسال این جریان در حمایت از دولت و کل نظام شکل گرفته است.


وی خاطرنشان کرد: در پاسخ به کسانی که می گویند با جیب خالی نمی شود مذاکره کرد ما می گوییم رهبر معظم انقلاب و این ملت بزرگ پشتوانه دولت هستند و دست مذاکره کنندگان ما خالی نیست.


استاد درس خارج حوزه علمیه قم تلاش برای وفاق عمومی را یکی از رویکردهای اصلی این مجموعه برشمرد و گفت: ما تلاش داریم هیچ گونه شکافی در جامعه ایجاد نشود و به همه اعلام کنیم که همه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم.


حجت الاسلام لونی بهره مندی از قشر جوان را از محاسن این جمع دانست و ابراز داشت: اینها با عشق به انقلاب و رهبری در کنار بزرگان و اساتید حوزه علمیه مشغول به فعالیت هستند؛ این یک شروع مقدس است که سعی دارد هزینه ها را کاهش دهد و این احساس مقدس به سرمایه و پشتوانه انقلاب و نظام تبدیل شود.


گفتنی است این تجمع از ساعت 18 روز شنبه 9 خرداد با سخنرانی آیت الله محسن اراکی و غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مدرسه فیضیه قم برگزار می شود./928/پ202/ج

ارسال نظرات