۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۲۶۳۹۲۹
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی:

خانواده های شهدا و جانبازان نماد استقامت و پایداری در کشور هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اشاره به این که خانواده های شهدا و جانبازان نماد استقامت و پایداری در کشور هستند، گفت: خانواده های معظم شهدا در راه دفاع از ارزش ها و آرمان های نظام با تقدیم عزیزان خود به میهن، امنیت و آرامش را به ایران اسلامی بخشیدند.
حجت‌الاسلام حسن هنرمند مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مرکزي  ديدار مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مرکزي با خانواده شهيدان علي يادگاري و اسدالله حصاري از شهداي شهرستان خنداب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت‌الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی بعد از ظهر امروز پنجشنبه هفتم خرداد، در دیدار با خانواده شهیدان علی یادگاری و اسدالله حصاری از شهدای شهرستان خنداب بیان داشت: اقتدار و عزتمندی ایران اسلامی در عرصه بین المللی مرهون خون شهید و صبر خانواده معظم شهدا است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی خاطرنشان کرد: ایثار و فداکاری شهدا و خانواده های محترم آنان سبب عظمت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

 

حجت‌الاسلام هنرمند با اشاره به این که  خدمت خالصانه و متعهدانه به مردم در نظام اسلامی ادامه راه شهدا است، اظهار داشت: اگر مسؤولان صادقانه به نظام خدمت کرده و گره‌گشای کار مردم باشند بدون شک رضایت خدا و شهدا را به دنبال خواهد داشت.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، عنوان کرد: خانواده معظم شهدا به عنوان نماد صبر و ایثار، دین بزرگی بر گردن همه دارند، زیرا سختی‌ها و مشکلاتی که آنها تحمل کردند از عهده هیچ کس غیر از خود آنها بر نمی‌آمد.

 

حجت‌الاسلام هنرمند دیدار با خانواده شهدا را از توفیقات الهی دانست تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا سبب تقویت روحیه مسؤولان می شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: شهدا با از خودگذشتگی و جانفشانی خود، راه اسلام را خالصانه و بدون هیچ چشم‌داشتی طی کردند و امروز ما باید به حرمت خون شهدا، میراث‌داران انقلاب اسلامی باشیم.

 

حجت‌الاسلام هنرمند با اشاره به این که خانواده های شهدا و جانبازان نماد استقامت و پایداری در کشور هستند بیان داشت: خانواده های معظم شهدا در راه دفاع از ارزش ها و آرمان های نظام با تقدیم عزیزان خود به میهن، امنیت و آرامش را به ایران اسلامی بخشیدند.

 

گفتنی است، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در سفر خود به شهرستان خنداب ضمن دیدار با خانواده شهدا در گلزار شهدای این شهرستان حضور یافته و با آرمان‌های بلند و مقدس شهدا تجدید عهد و پیمان کرد.

 

یاد آور می شود بسیجی شهید علی یادگاری فروردین ماه سال 67 در جبهه فاو و شهید اسدالله حصاری دی ماه سال 65 در محور عملیاتی بوارین به فیض عظمای شهادت نایل آمدند./842/پ203/ب4

ارسال نظرات