۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۲۶۳۹۸۸
استاد حوزه و دانشگاه:

همدلی و همزبانی رمز عزت و اقتدار ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه بر ضرورت تقویت وحدت و همدلی در جامعه تأکید کرد و گفت: با تقویت وحدت در جبهه داخلی می توان در برابر توطئه های دشمنان پیروز شد.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده، استاد حوزه و دانشگاه، امروز در جمع خبرنگاران در مورد اهمیت بسیج و بسیج رسانه، گفت: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن نشان از عشق، ارادت، طراوت، یقین و حدیث عشق می دهد و بسیج مدرسه عشق، مکتب ایثار، رشادت و شهامت است.


امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: امروز یکی از مراکز مهم و تاثیر گذار در جامعه جهانی رسانه است که با توجه به گسترش تکنولوژی و عصر ارتباطات به هر خانه ای ورود پیدا کرده و تاثیرات مورد نیاز و نظر خود را ارائه می کند.


 وی، خاطرنشان کرد: در جامعه مقدس جمهوری اسلامی ایران با توجه به فرهنگ اصیل و معتقد به اسلام ناب محمدی و بهره گیری از تفکر شیعی، مقابله با تفکر افراطی گری، اسلام آمریکایی، تشیع انگلیسی و نیز تفکر منحوس داعش، فرهنگ اصیل بسیج و معتقد بودن به آرمانهای اصیل اسلامی و امام و رهبری می تواند این مرکز ترویج رسانه را به سوی رسالت اصیل مان هدایت کند.


حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: تفکر بسیج و اعتقادات راسخ و پایدار این شجره طیبه می تواند سبب هدایت گری عامه مردم به خصوص رسانه که مهم ترین رسالت آنها طبق رهنمودهای رهبری ترویج سبک زندگی اسلامی و اسلام ناب محمدی است سوق داده شود.


استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که شناسنامه بسیج خود مبین اهمیت این لشکر مخلص خدا است، گفت: بسیج هر کجا حضور داشته آن مبانی اعتقادی اصلی آن ها سبب پربار شدن و معرفی و صدور انقلابمان در جای جای جهان گردیده است.


امام جمعه دابو و دشت سر ادامه داد: مقایسه رسانه ای که با تفکر بسیج و این شجره طیبه الهی و ارزشی در حال خدمت است  با رسانه های دیگر خود معرف این ودیعه الهی و عظمت حضورشان خواهد بود که اگر چه نیاز جامعه به حضور بیشتر این شجره طیبه و کنترل بیشتر آنها در رسانه است.


وی، تصریح کرد: رسانه های ما با توجه با همه اختلاف نظرهایی که در مواردی با هم دارند باید در مواردی کنارهم باشند همان گونه که رسانه های غربی به صورت هماهنگ و منسجم با یک هدف علیه جمهوری اسلامی ایران خبرپراکنی و فعالیت می کنند ما هم باید دست در دست هم و در یک جبهه برای مقابله با هجمه رسانه ای دشمنان مقابله کنیم.


حجت‌الاسلام  تقی‌زاده با بیان این که همه رسانه ها باید بر پایه رهنمودهای مقام معظم رهبری در همه عرصه ها حرکت کنند، گفت: یک رسانه اسلامی باید اخلاق محور، ارزش محور و تکلیف محور باشد که در غیر این صورت ابزاری در دست قدرتمندان است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم فرهنگ و تفکر بسیجی در میان اصحاب رسانه گسترش یافته و سبب تقویت و توسعه جبهه رسانه های انقلاب اسلامی شود./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات