۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۲۶۴۱۹۵
مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر اهواز:

اقتصاد مقاومتی راه حل مشکلات اقتصادی و تحریم های ظالمانه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) با اشاره به این‌که با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب کلید حل مشکلات اقتصادی نه در لوزان و ژنو بلکه در داخل کشور است، گفت: اقتصاد مقاومتی راه حل مشکلات اقتصادی و تحریم های ظالمانه است؛ مذاکرات هسته‌ای بیشتر جنبه روانی و رسانه ای دارد.
حجت الاسلام سيد جعفر موسوي مدير مدرسه علميه سفيران هدايت حضرت وليعصر اهواز

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این‌که براساس وعده الهی مستکبران همواره علاقه به مستکبر بودن در دل آنها وجود دارد، اظهار داشت: آمریکا قصد دارد که همواره همه دنیا زیر دست او باشد.

 

وی با تأکید بر این که آمریکا همانند فرد زورگو، زیر بار اشتباه های خود نمی‌رود، ابراز داشت: آمریکا و مستشاران آن همانند گرگی هستند که از سویی طلب کمک و از طرفی دیگر حمله می‌کنند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به سخنان رهبری درباره این که آمریکا دشمن وقیح و پر‌رویی است که انتظار دارد ملت ایران در برابر او کوتاه بیاید، گفت: کشورهای غربی و آمریکا خواسته های ملت ایران را شناخته اند که اکنون مجبور به مذاکره با ایران شده اند؛ آمریکا به سبب روحیه استکباری همواره زورگویانه رفتار می‌کنند.

 

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) با توجه به سخنان رهبری آمریکا و با بیان این‌که آمریکا روی دست چدنی لباس مخملی دارد، تصریح کرد: شاید ظاهر آمریکا و کشورهای غربی تغییر پیدا کند اما هرگز ماهیت آن‌ها عوض نمی شود.

 

وی با اشاره به کلام رهبری درباره این که نیاز آمریکا به مذاکرات اگر بیشتر نباشد، کمتر هم نیست، تأکید کرد: آمریکا هرگز تصور نمی‌کرد که جمهوری اسلامی ایران به دستاوردهای پیشرفته‌ای در فناوری هسته ای برسد؛ آمریکا به سبب جلوگیری از حرکت ایران در ریل پیشرفت ها با ایران بر سر میز مذاکره نشسته است.

 

حجت‌الاسلام موسوی با بیان این که رو به پایان بودن ذخایر نفت در جهان و ضرورت توجه کشورها به فناوری هسته‌ای برای ادامه حیات از علل پافشاری ایران به حفظ فناوری هسته ای است، گفت: وابستگی آمریکا به ایران به عنوان قدرت برتر منطقه از دیگر نیازهای آمریکا به مذاکره است.

 

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) گفت: ایستادگی و عدم ترس در برابر دشمن مهم‌ترین پیام برای تیم مذاکره کننده هسته ایران است؛ تیم مذاکره کننده بداند که ملت ایران و ولی امر مسلمین حامی آنها است.

 

وی با اشاره به این‌که با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب کلید حل مشکلات اقتصادی نه در لوزان و ژنو بلکه در داخل کشور است، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی راه حل مشکلات اقتصادی و تحریم های ظالمانه است؛ مذاکرات هسته‌ای بیشتر جنبه روانی و رسانه ای دارد./9453/ت303/ح

ارسال نظرات