۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۲۶۴۲۳۷
امام جمعه موقت اهواز در گردهمایی طلاب و فضلای خوزستان:

تیم مذاکره کوچک ترین ضعفی نشان دهد گرگ صفتان غربی دندان طمع را تیزتر خواهند کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز، با تاکید بر ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی اظهار داشت: استکبار جهانی خواب تسلط بر ایران و تحقیر دانشمندان را به گور خواهند برد.
حجت الاسلام حاجتي، امام جمعه موقت اهواز حجت الاسلام و المسلمين حاجتي در تجمع طلاب و روحانيان مدارس علميه خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، پیش از ظهر امروز در تجمع طلاب و روحانیان با بیان این که اگر غرب بخواهد حقوق هسته‌ای ملت ایران را نادیده بگیرد با واکنش شدید ملت ایران مواجه خواهد شد، اظهار داشت: استکبار جهانی خواب تسلط بر ایران و تحقیر دانشمندان را به گور خواهد برد.

 

امام جمعه موقت اهواز، با بیان این که ایران اسلامی امروز در شرایطی بسیار حساس قرار دارد، اظهار داشت: از یک طرف سناریوی مذاکرات زیر سایه تهدید، همچنین زیاده خواهی‌های روز افزون استعمارگران و از سویی دیگر هجمه‌های داعش در منطقه، دقت و هوشیاری ملت و بصیرت دولت ایران را می‌طلبد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی در ادامه خاطر نشان کرد: ملت ایران ملتی است که هیچ‌گاه نه با بهانه‌ تهدید و نه در شرایط تطمیع، تسلیم نشده و در کنار امامش ایستاد و سر بلند از میدان آزمون بیرون آمد.

 

وی همچنین با بیان اینکه دشمن بدنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: تیم مذاکره‌کننده بداند که دشمن به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی است و هرگز صلاح ملت ایران را نمی خواهد؛ اگر تیم مذاکره کننده از خود کوچک‌ترین ضعفی نشان دهد، دشمنان ایران اسلامی، گرگ‌منشانه دندان طمع خود را بیش از پیش تیزتر می‌کند؛ تاریخ همواره نشان داده که آمریکا و دیگر مستکبران چشم طمع به ایران دارد.

 

حمایت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب فریضه الهی است

امام جمعه موقت اهواز، افزود: حمایت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و استکبار ستیزی از فریضه های الهی است؛ راه استکبار ستیزی، دشواری ها، تهدیدها و شهادت دارد، هرکس که بخواهدد در مقابل مستکبران بایستد باید مقاومت و پایداری داشته باشد؛ ملت ایران شهادت را افتخار خود می داند و حاضر نیست لحظه ای زیر بار ظلم زندگی کند.

 

وی با انتقاد از جریانی که در ماه‌های اخیر در رسانه‌های زرد خود از اوباما و جان کری تمجید کرده‌اند آنان را به بازخوانی فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری دعوت کرد و اظهار داشت: کسانی که روزی گفتند آمریکا کدخداست و باید دم کدخدا را دید مخاطب فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی ادامه داد: کسانی که در همایش اقتصاد ایران، به صراحت دم از رفراندوم زدند و گفتند آرمان‌ها به سانتریفیوژ‌ها ارتباطی ندارد این‌ها اشتباه کردند و همگی مخاطب فرمایشات مهم اخیر مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین (ع) هستند.

 

امام جمعه موقت اهواز همچنین خاطرنشان کرد: تسلیم شدن در برابر زیاده خواهی غرب، شکست بزرگی را در تاریخ ایران اسلامی رقم می زند؛ تیم مذاکره کننده با قاطعیت و شجاعت در برابر زیاده خواهی های دشمن ایستادگی کنند و مشت محکمی بر سینه مستکبران بزنند.

 

استکبارستیزی، ادبیات حضرت امام خمینی (ره) و راه رهبر معظم انقلاب است

وی افزود: استکبارستیزی از ادبیات و خط مشی امام خمینی (ره) است، دولت و به ویژه تیم اعزامی باید این ادبیات امام راحل را سرلوحه فعالیت های خود قرار بدهند؛ متاسفانه از زبان برخی دولتمردان بویی از ادبیات استکبارستیزی شنیده نمی شود؛ مسؤولان هوشیار باشند آمریکا همواره با توطئه ها و دسیسه های متنوع به ملت های گوناگون خیانت و ظلم کرده است.

 

امام جمعه موقت اهواز، کارشکنی های متعدد غرب در عرصه های گوناگون را یادآور شد و گفت: ما به صراحت از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت می کنیم، اما به دولت تذکر می دهیم که مراقب لبخندهای مکارانه و حیله گرانه دشمن باشند؛ چرا که طرف غربی به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست و این مسأله بارها در طول تاریخ اثبات شده است.

 

حوزه های علمیه علمدار جهاد در برابر مستکبران است

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی حوزه های علمیه را علمدار جهاد در برابر استکبار جهانی دانست و گفت: روحانیان با بصیرت و هوشیاری گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند؛ روحانیان و علما روحیه جهادی و شجاعانه خود را از دست نداده اند و همواره با ظلم و استکبار مبارزه می کنند.

 

وی با تأکید بر رعایت خط قرمزهای نظام توسط تیم مذاکره کننده، گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری در سخنان خود نسبت به بازرسی های آژانس از دانشمندان ایران به مسئولان تذکر داده اند، ما نیز هرگونه بازرسی غیرمتعارف را محکوم کرده و به شدت با آن مقابله خواهیم کرد.

 

فعالیت صدا و سیما در تبیین چگونگی روند مذاکرات قابل تقدیر است

امام جمعه موقت اهواز، با اشاره به برنامه های پخش شده از سوی صدا و سیما در خصوص مذاکرات هسته ای، اظهار داشت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در راستای تبیین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و چگونگی روند مذاکرات برنامه های مناسبی پخش می کند؛ فعالیت صدا و سیما در این خصوص قابل تقدیر است.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی در پایان سخنان خود، با بیان اینکه دشمن بداند که شعار اول و آخر ملت ایران «حسین حسین شعارماست شهادت افتخار ماست» اطهار داشت: ملت ایران خواهان صلح شرافتمندانه و بدون ذلت است؛ اگر قرار است عزت ملت پایمال شود مردم هیچگاه توافقی را نمی پذیرند.  /9454/پ202/ج

 

ارسال نظرات