۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۲۶۴۲۴۵
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان:

برگزاری سالگرد ارتحال امام احیای ارزش های اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان مهم ترین هدف از برگزاری مراسم‌هایی همچون سالگرد ارتحال امام و بزرگداشت شعائر دینی را احیای ارزش‌های اسلامی دانست و گفت: نادیده گرفتن ارزش های انقلاب ظلم به اسلام و امام راحل است.
جعفر عسگري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، جعفر عسگری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان پیش از ظهر امروز در نشست خبری که برای اعلام برنامه‌های مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: احیای ارزش های اسلامی از وظایف اندشمندان و فرهیختگان جامعه است.

 

وی در ادامه مهم ترین هدف از برگزاری مراسماتی چون سالگرد ارتحال امام و بزرگداشت شعائر دینی را احیای ارزش‌های اسلامی دانست و ابراز داشت: نادیده گرفت ارزش های انقلاب ظلم به اسلام و امام راحل است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان نخبگان و فرهیختگان جامعه را از عوامل مهم احیای ارزش‌های اسلامی دانست و گفت: نسیمی که با پیروزی انقلاب اسلامی در این کشور وزیدن گرفته باید از سوی این گروه استمرار داشته باشد.

 

عسگری رسیدن به نقطه مطلوب و آرمانی یک حاکمیت اسلامی را دارای فراز و نشیب بسیار توصیف کرد و اظهار داشت: دشمن قسم خورده ما در این دوران دست به کار شده و با ایجاد تحرکات نظامی و فرهنگی سعی در از بین بردن ارزش های اصیل اسلامی دارد.

 

وی آغاز جنگ های نیابتی در منطقه، پس از بیداری اسلامی را، از اقدامات دشمنان مرزی ما در منطقه برشمرد و تصریح کرد: این اقدامات فقط به منظور منحرف ساختن افکار عمومی جهان، آغاز شده تا بتواند منافع رژیم صهیونیستی را تأمین کند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در ادامه با بیان این که کار دشمن، فتنه‌گری و ایجاد فتنه است، گفت: متأسفانه در این برهه حساس، برخی از کشورهای اسلامی از روی عمد و شاید غفلت با دشمن همکاری کردند.

 

عسگری یکی از فتنه‌انگیزی‌هایی که در حال حاضر از سوی دشمن در حال رقم خوردن است را شکستن اتحاد آحاد جامعه اسلامی ایران دانست و ابراز داشت: در این مقطع حساس یکی از بهترین راه های مقابله با این هجمه بصیرت و هوشیاری ملت ایران است.

 

وی در ادامه عملکرد بعضی از مدیران استان را توجیه ناپذیر توصیف کرد و گفت: متأسفانه برخی از افراد میز و صندلی بیت‌المال را ارث پدریشان دانسته اند و به بیت المال بی اهمیت اند و این فرمایش امام(ره) را فراموش کرده اند که پُست و مقام بزرگ‌ترین امتحان خداوند از افراد است.

 

عسگری در پایان با اشاره برگزاری دو انتخابات بزرگ کشور در سال جاری گفت: از وظایف مهم رسانه‌های انقلابی روشنگری ارزش های اسلامی است تا مردم بتوانند با این روشنگری و تبیین ارزش ها، افراد را انتخاب کنند./939/پ202/ب4

ارسال نظرات