۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۶۴۲۵۵
شجاعی:

فعالان فرهنگی به صورت تخصصی در مباحث خانواده ورود پیدا کنند

خبرگزاری رسا ـ کارشناس امور دینی با تأکید بر اهمیت ورود تخصصی در مسائل مختلف فرهنگی، گفت: فعالیت‌های فرهنگی باید در حوزه های تخصصی مختلف انجام گیرد که از جمله آن فعالیت‌های فرهنگی پیرامون خانواده است.
شجاعي

محمد شجاعی کارشناس مذهبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آثار فعالیت های فرهنگی در خانواده گفت: هیچ حرکتی نیست مگر این که در انجام آن حتما احتیاج به آگاهی و شناخت است.

 

شجاعی اظهار داشت: فعالیت های فرهنگی باید در حوزه های تخصصی مختلف انجام گیرد که از جمله آن فعالیت های فرهنگی پیرامون خانواده است.

 

این کارشناس مذهبی افزود: امروزه شاهد آن هستیم که بسیاری از زوجین با وجود این که از قابلیت های هوشی و ذهنی خوبی برخوردار هستند و نسبت به هم علاقه دارند ولی از آنجایی که مهارت های کافی را در حفظ عشق خود و برطرف کردن آفت های زندگی شان را ندارند متاسفانه خیلی زود با شکست مواجه می شوند.

 

وی ابراز کرد: هرچقدر در فعالیت های فرهنگی روی بحث خانواده سرمایه گذاری کنیم و تخصص های مربوط به انتخاب همسر، تنظیم روابط، مهارت های فکری، مهارت های جنسی و عاطفی، مهارت های اخلاقی و مهارت های اقتصادی را در زندگی بالا ببریم از یک خانواده بالانده، پایدار و قدرتمند خوبی برخوردار خواهیم بود.

 

شجاعی تصریح کرد: کسانی که فعالیت های فرهنگی می کنند از آن جهتی که دغدغه کارهای فرهنگی دارند و ذهن و فضای روحی شان همراه است با پیام ها و موج های فرهنگی این افراد غالبا آمادگی بیشتری دارند که به مسائل خانوادگی توجه کنند./1325/ت302/ف

ارسال نظرات