۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۲۶۴۲۸۴
مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی:

انقلاب اسلامی ایران درون مایه نظام مهدوی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی انقلاب اسلامی ایران را درون مایه نظام مهدوی خواند و گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب ارزش ها است و شعار و هدف نهایی آن، تحقق بخشیدن به فرمایشات امام زمان(عج) در تشکیل یک دولت اسلامی با رویکرد صلح و انسان دوستی است.
حجت الاسلام قهرماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام محمدجواد قهرمانی، مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی امروز در نشست دانشجویی از نهضت امام خمینی(ره) تا نهضت امام عصر(عج) در دانشگاه ارومیه با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت حضرت ولی عصر (عج) اظهار کرد: مام عصر (عج)، نمونه بارز عدالت و صلح برای جهانیان بوده و همیشه تجسم امید و تکیه گاه برای منتظران خود است.

 

وی امام زمان(عج) را تجسم امید و زندگی برای تمامی مردم جهان است، افزود: جهانیان به ظهور منجی عادل ایمان دارند و این حقیقت را نمی توان انکار کرد.

 

مدیرحوزه های علمیه آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات دشمنان اسلام به ویژه استکبار جهانی در خدشه دار کردن چهره اسلام ناب محمدی، گفت: دشمنان اسلام با شایعه پراکنی و ایجاد باور غلط در جوامع مسلمان قصد در ظالمانه، مستکبرانه و خشن جلوه دادن دین اسلام و جلوگیری از ترویج زیبایی های این دین ناب در جهان دارند.

 

وی تأکید کرد: وظیفه مسلمانان است که با تبلیغ و اجرای عدالت و صلح و دوستی در بین انسان ها که شعار امام زمان(عج) است نقشه های دشمنان را در ظهور آن حضرت نقش بر آب کنند.

 

حجت الاسلام قهرمانی انقلاب اسلامی ایران را درون مایه نظام مهدوی امام عصر(عج) خواند و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) بر اساس شعارهای صلح دوستی و انسان دوستی، دولت اسلامی ایران را تشکیل دادند.

 

وی اضافه کرد: یکی از شباهت های انقلاب اسلامی و دولت امام عصر(عج) در انقلاب جهانی این است که اساس این انقلاب با حق کشی، بی رحمی، عداوت و دشمنی مخالف است.

 

مدیرحوزه های علمیه آذربایجان غربی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب ارزش هاست و شعار و هدف نهایی آن، تحقق بخشیدن به فرمایشات امام زمان (عج) در تشکیل یک دولت اسلامی با رویکرد صلح و انسان دوستی است.

 

حجت الاسلام قهرمانی اظهار کرد: حمایت از مستضعفان یکی از شعارهای مهم انقلاب اسلامی ایران است که این شعار همیشه مورد تأکید امام راحل و مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف بوده و همواره نیز این شعار را عملی کرده ایم.

 

وی افزود: بسیاری از کشورهای غربی و آمریکا شعار صلح و دوستی سر می دهند ولی تمامی اتحادیه های جهانی و سازمان ملل در برابر کشتار و نسل کشی ها در یمن سکوت کرده اند که این امر نشان از دروغگویی آنان دارد./936/پ202/ب4

ارسال نظرات