۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۲۶۴۳۳۰
مشاور وزیر آموزش و پرورش:

نهضت امام خمینی از جنس نهضت انبیا بود

خبرگزاری رسا - حجت الاسلام بهشتی گفت: جنس نهضت امام خمینی(ره) از جنس نهضت انبیا بود و سنگینی این نهضت به دوش فرهنگیان است.
امام خميني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام بهشتی مشاور وزیر آموزش و پرورش در مراسم روز میثاق فرهنگیان با حضرت امام خمینی(ره) که بعد از ظهر شنبه 9 خردادماه در حسینه جماران برگزار شد، با اشاره به تقارن نیمه خرداد با نیمه شعبان گفت: این از توفیقات و برکات این ماه مبارک است و آن را گرامی می داریم.

 

وی به دو کتاب نشر آثار امام خمینی(ره) درباره جوان و معلمان اشاره کرد و گفت: جنس نهضت امام خمینی (ره) از جنس نهضت انبیا بود و سنگینی این نهضت به دوش فرهنگیان است.

 

مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امام خمینی(ره) شغل معلمان را مهم و پر مسؤولیت می دانستند، عنوان کرد: فرهنگیان باید سایه انبیا باشند، انبیا تا آنجا که دستشان بر آمد کار کردند و شما هم تا توان دارید برای مردم کار کنید و این مسؤولیت و ثقل انقلاب به دوش شما عزیزان است.

 

حجت الاسلام بهشتی خاطرنشان کرد: این رسالت خطیر را به خوبی بشناسید و دنیا را تحت تاثیر اسلام قرار دهید.

 

وی با اشاره به رده بندی سنی انسان ها در طول زندگیشان گفت: گل سن انسان ها در اختیار فرهنگیان است، فصل بهار زندگی انسان ها و پر بهره ترین آن ها در این فصل است.

 

مشاور وزیر آموزش و پرورش در پایان گفت: امام خمینی (ره) با عشق ورزیدن به قرآن کریم درکتابی به نام «امام در سنگر» راه درست تعلیم و تربیت را به ما می آموزند./818/پ203/ب4

ارسال نظرات