۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۲۶۴۳۷۳
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

گفتمان امام خمینی بهترین الگو برای نسل جوان است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران بر ضرورت ترویج سیره نورانی امام خمینی(ره) در جامعه تأکید کرد و گفت: گفتمان امام خمینی(ره) بهترین الگو برای جامعه امروز به ویژه نسل جوان است.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با تسلیت ایام ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: حضرت امام خمینی(ره) عزت و عظمت را به ملت ایران داده است.

 

امام جمعه آمل با بیان این که اندیشه های والای امام راحل از جامعیتی خاص و ارزنده برخوردار بوده است، افزود: امام خمینی(ره) در راستای ترویج اسلام ناب محمدی گام برداشته و تلاش های گرانقدری در این راستا صورت داده است.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در مسیر حق و حقیقت گام برداشته و قلب های همگان را مجذوب خود کرده است که می بینیم هر ساله میلیون ها عاشق در مراسم ارتحال امام راحل در سراسر کشور حضور پیدا می کنند.

 

وی با اشاره به این که این شخصیت نورانی از عظمت بسیاری برخوردار است، تصریح کرد: امام خمینی(ره) دارای ویژگی های شایسته ای در ابعاد گوناگون بوده است که توانست با بهره گیری از مکتب اسلام اقدامی ارزشمند انجام دهد.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران ادامه داد: ترویج سیره نورانی امام خمینی(ره) به عنوان امری اساسی است که باید این گفتمان به نسل جوان جامعه منتقل شود.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که امام خمینی(ره) با حرکت خود استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی را به ما داده است، گفت: در سایه این امور ارزنده توانستیم به پیشرفت ها و دستاوردهای گرانقدری دست پیدا کنیم.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که امروز ایران اسلامی به عنوان الگویی شایسته و مهم است، بیان داشت: کشورمان توانست با پیشرفت در عرصه های مختلف در مسیر عزت و افتخار قدم بردارد.

 

وی با اشاره به این که نظام اسلامی برای پیشبرد اهداف خود نیازمند بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه است، افزود: باید تلاش کنیم تا پیرو رهنمودها و تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب باشیم که تداوم بخش نهضت و گفتمان امام خمینی(ره) است.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ویژه برنامه های سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به بهترین نحو ممکن برگزار شود، خاطرنشان کرد: امام راحل قدم بزرگی برای ملت ایران اسلامی برداشته است که باید برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به صورت شایسته انجام شود./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات