۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۲۶۴۳۹۷
استاد حوزه علمیه قم:

آژانس چشم جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر این که آژانس اتمی به چشم جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی مبدل شده است، هرگونه بازدید و سرک کشیدن به مراکز نظامی ایران را خطرناک توصیف کرد.
حجت الاسلام والمسلمين مهدي سليماني

حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، امام جمعه مشهد اردهال کاشان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر پافشاری نمایندگان مجلس و سایر مسؤولان بر اصول اساسی نظام، گفت: اصولی که از سوی امام راحل پایه ریزی شده است باید حفظ شود.

 

وی افزود: آنچه ایران اسلامی را در برابر دشمنان مستحکم و مقتدر می کند ادامه راه امام راحل است که برگرفته از راه شهدا و راه شهدا نیز برگرفته از راه سید الشهدا(ع) است.

 

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به این که جولان داعش در منطقه موقت است، گفت: بسیج تشکیل شده در لبنان و عراق و همچنین انصار الله و حزب الله، حول یک ریسمان و یک شعار فعالیت می کنند و شعارشان لبیک یا حسین است، یعنی ما حسینی و کربلایی و از تبار و نسل امیرمؤمنان(ع) هستیم.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان گفت: آمریکایی که دست و بال خود را در بلاد اسلامی پهن کرده و مانند غده سرطانی در جای جای این مملکت ها تنیده است، بداند که شعار یا حسین ریشه همه آنها را از بن درخواهد آورد.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به این که نمایندگان مجلس عصاره مردم هستند، گفت: رهبر معظم انقلاب تأکید بر همدلی و همزبانی دارند و در سخنان اخیر خود فرمودند در مسأله اقتصاد مقاومتی، همزبانی وجود دارد اما همدلی وجود ندارد.

 

وی تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی باید به صورت جدی پیگیری شود؛چرا که با تکیه بر ذخایر، نخبگان و ملت می توان مسائل را حل کرد تا در مذاکرات هسته ای نیز با قدرت مذاکره کنیم.

 

وی با انتقاد از ورود ماشین های لوکس میلیاردی به کشور، گفت: لازمه ایستادن روی پای خود، صرفه جویی و مدیریت اقتصادی صحیح است تا از این طریق بتوانیم اقتصادی پویا و شکوفا داشته بشیم.

 

ولایتمدار واقعی نباید کندتر و جلوتر از رهبری حرکت کند

به گفته وی دولت و به ویژه تیم مذاکره کننده را باید همراهی کرد و نمایندگان مجلس نیز باید از تحقیر دولتمردان پرهیز کنند و دولتمردان از رفتارهای سلطنتی مأبانه خودداری کنند تا اعتدال واقعی به وجود آید.

 

حجت الاسلام سلیمانی با تأکید بر این که ولایتمداری یعنی این که نباید کندتر و جلوتر از رهبری حرکت کرد، گفت: رهبر معظم انقلاب بر مذاکرات هسته ای اشراف دارند و مذاکره کنندگان را افرادی زحمتکش عنوان کرده اند، از این رو نباید با صحبت های غیرضروری روحیه آنها را تضعیف کرد.

 

امام جمعه مشهد اردهال گفت: ملت ایران با تلاش خود پای آمریکا را از این مملکت قطع کرده است که استفاده قطعی آن عزت مندی و رسیدن به شکوفایی در زمینه های مختلف است.

 

استاد درس خارج حوزه علیمه قم آژانس بین المللی اتمی را چشم جاسوسی آمریکا و اسرائیل دانست و گفت: ملت ایران به آمریکا اجازه نخواهد داد به واسطه این چشم متجاوز و جاسوس خود، به مراکز حساس نظامی ایران سرک بکشد./1307/ت302/ج

ارسال نظرات