۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۲۶۴۳۹۹
امام جمعه عالی شهر:

جنایات آل سعود با هدف جلوگیری از بیداری اسلامی است

خبرگزای رسا ـ امام جمعه عالی شهر گفت: آل سعود با فشارها و جنایاتی که انجام می‌دهد به دنبال جلوگیری از بیداری اسلامی است.
امام جمعه عاليشهر

حجت الاسلام غلامرضا هاشمی امام جمعه عالی شهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، درباره عملیات تروریستی اخیر داعش در شهرهای قطیف و دمام گفت: همانگونه که امام خمینی(ره) معمار گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی در همان اوایل انقلاب عنوان کردند که استکبار و به ویژه آمریکا در پی ایجاد یک نوع اسلام آمریکایی است، متاسفانه آن را در قالب وهابیت آل سعود محقق کرد.

 

وی افزود: اکنون آل سعود با نام اسلام و در حقیقت آبروی اسلام را می برد و خدمت شایانی را به اربابان خود می کند که نمونه آن حمایت از گروه های تکفیری است که در کشورهای عراق، افغانستان و سوریه مشغول آدم کشی و جنایت هستند و همین سعودی ها تاکنون جمله ای علیه اسرائیل و رژیم صهیونیستی بیان نکرده اند.

 

حجت الاسلام هاشمی تحت فشار قرار دادن شیعیان مظلوم عربستان به ویژه شیعیان منطقه قطیف و احصا و جنوب شرقی عربستان را از دیگر جنایات آل سعود دانست، و ابراز داشت: اخیراً هم با انفجار مساجد شیعیان در این کشور عده زیادی از این شیعیان مظلوم را به شهادت رساندند.

 

امام جمعه شهر عالی شهر اضافه کرد: آل سعود به دست خود با این جنایاتی که مرتکب می شود گور خود را می کَند و این هم نشان از ضعف آل سعود و بی پایه بودن مذهب ساختگی و استعماری وهابیت است که از روز آغاز تاکنون با جنایات و آدم کشی و مبارزه با هر آنچه مظهر انسانیت است سپری کرده اند و طبیعتاً بقای خود را هم در این جنایات می دانند.

 

وی ضمن محکوم کردن این جنایات آل سعود اعلام کرد: دشمنان با این فشارها و جنایات می‌خواهند جلو بیداری اسلامی را بگیرند./833/ت303/ب4

ارسال نظرات