۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۲۶۴۴۲۶
راه امام/ استاد حوزه علمیه قم:

خستگی عده ای رفاه زده نمی تواند پیام آسمانی استکبار ستیزی امام راحل را از بین ببرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت شهر کاشان گفت: کسی که ادعای پیروی از خط امام راحل را دارد، در داخل مدافع محرومان و مستضعفان و در خارج در ستیز با زورگویان جهانی آمریکا و اسرائیل است.
حجت الاسلام احتشام

حجت الاسلام علی احتشام، امام جمعه موقت شهر کاشان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: سالگرد ارتحال امام راحل بهانه ای برای مرور افکار و آثار و رویکردهای مرد بزرگی است که در اواخر قرن بیستم، کره خاکی را رنگ خدایی بخشید.

وی افزود: آنچه امروز مسلمانان منطقه و همچنین محرومان و مستضعفان عالم را از پیام امام خمینی(ره) مشعوف کرده، آرمان های الهی و اسلامی مکتب تشیع است.

حجت الاسلام احتشام با اشاره به این که امکان ندارد کسی آرمان خدایی و مکتب اهل بیت(ع) را در زندگی باور کرده باشد، اما دفاع از محرومان و مستضعفان تابلوی عمل او نباشد، گفت: امام راحل در بُعد خارجی، استکبار ستیزی و ایستادگی در برابر استکبار جهانی را از شعار جد بزرگوارش امام حسین(ع) که هیهات من الذله است برگرفته است.

امام جمعه موقت شهرستان کاشان با اشاره به این که امام راحل از شعار امام حسین(ع) الهام گیری کرد و آن را به دنیا الهام بخشید، گفت: کسی که ادعای پیروی از خط امام راحل را دارد، در داخل مدافع محرومان و مستضعفان و در خارج در ستیز با زورگویان جهانی آمریکا و اسرائیل است.

وی مبارزه با استکبار جهانی را عصاره شعار هیهات من الذله دانست و گفت: برخی که از راه گذشته خود پشیمان هستند، در صدد فاصله گرفتن از راه امام راحل و شهدای گرانقدر هستند، اما خستگی عده ای رفاه زده، نمی تواند پیام آسمانی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد.

حجت الاسلام احتشام با اشاره به این که امام راحل فرمود اگر تمام دنیا در برابر دین ما بایستند، ما در برابر همه آنها خواهیم ایستاد، گفت: همه ما موظف هستیم در برابر زیاده خواهی های مستکبران جهانی با پافشاری بر آمیزهای سیاسی الهی امام خمینی(ره) بایستیم./1307/ت302/ج

 

ارسال نظرات