۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۲۶۴۴۳۲
استاد عالی حوزه علمیه اهواز:

پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مذاکرات یقینا با پیروزی همراه است

خبرگزاری رسا ـ متولی مدرسه علمیه امام جعفرصادق (ع) اهواز بر ایستادگی در برابر زیاده خواهی مستکبران تأکید کرد و گفت: به یقین اگر این تیم با توکل برخدا، به دفاع از خطوط قرمزی که مقام معظم رهبری تبیین فرمودند، بپردازد پیروز خواهند شد.
آيت الله سيد طيب موسوي، استاد عالي حوزه علميه اهواز، متولي مدرسه علميه امام جعفر صادق (ع) اهواز

آیت الله سید طیب موسوی، استاد عالی حوزه علمیه اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آیه مبارکه « اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَـئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ» افزود: استکبارستیزی از اصول فعالیت های اولیای الهی است.

 

آیت‌الله موسوی خاطرنشان کرد: راه انبیاء و اولیای الهی استکبارستیزی است، تاریخ همواره نشان داده که مستکبران به دنبال استعمارگری و سلطه‌گری بر مظلومان و انحراف مردم از راه الهی است؛ همواره علمای دین در برابر استکبار ایستاده اند که نشانه بارز آن حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری هستند.

 

متولی مدرسه علمیه امام جعفرصادق (ع) اهواز بر ایستادگی در برابر زیاده خواهی مستکبران تأکید کرد و اظهار داشت: تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران مصداق ملت ایمانی است که به جهاد در برابر استکبار جهانی و کفر رفته است؛ به یقین اگر این تیم با توکل برخدا، به دفاع از خطوط قرمزی که مقام معظم رهبری تبیین فرمودند، بپردازد پیروز خواهند شد.

 

استاد عالی حوزه علمیه اهواز با بیان این‌که مذاکرات هسته ای را باید با قدرت و اقتدار کامل پیش برد و نباید از خواست ملت ایران عقب نشینی کرد، افزود: ایران اسلامی برای دستیابی به آرمان‌های عالی و پیشرفت روزافزون به حرکت خود ادامه خواهد داد، چرا که  آرمان دینی با علم و منطق همراه است؛ ایران به دنبال جنگ و خشونت نیست و تنها با کمک ابزار منطقی در پی احقاق حق است.

 

آیت الله موسوی با بیان این که نباید نظارت برفعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران فراتر از دیگران باشد، اظهار داشت: مصاحبه با دانشمندان هسته ای ایران، دسیسه دشمن برای دست یافتن به اطلاعات ملی است؛ ملت ایران هیچگاه زیاده خواهی های غرب را نمی پذیرد./9454/ت302/ح

ارسال نظرات