۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۲۶۴۵۷۲
امام جمعه شهرستان خلخال مطرح کرد؛

اندیشه های امام خمینی عامل استکبارستیزی

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان خلخال جنبش های مردمی و انقلاب های شکل گرفته امروزی در کشورهای مختلف جهان را تحت تاثیر انقلاب اسلامی دانست و گفت: اندیشه های امام خمینی (ره) در کشورهای منطقه عامل استکبارستیزی شده است.
حجت الاسلام رشتبري، امام جمعه شهرستان خلخال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام امیر رشتبری، امام جمعه شهرستان خلخال، عصر امروز در آیین تجلیل از جانبازان و آزادگان شاغل فرهنگی در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خلخال، خاطرنشان کرد: اعتبار و قدرت ایران اسلامی به برکت رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و خون پاک شهدا و ایثارگران است.

 

وی افزود: جنبش های مردمی و انقلاب های شکل گرفته امروزی در کشورهای مختلف جهان تحت تاثیر انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در مسیر استکبار ستیزی است.

 

حجت الاسلام رشتبری، تصریح کرد: اندیشه های امام راحل(ره) در خصوص استکبارستیزی، امروز در تمام کشورهای اسلامی نفوذ کرده و مسلمانان با بهره گیری از این اندیشه ناب بر علیه حکومت های دست نشانده و زیاده خواهی های استکبار به پا خاسته اند.

 


امام جمعه شهرستان خلخال در ادامه با اشاره به حمله نظامی عربستان سعودی به کشور مسلمان یمن و نیز ایجاد گروه های تروریستی همانند داعش و حملات وحشیانه آنان به مردم مسلمان در کشورهای اسلامی منطقه، گفت: امروزه شاهد هزینه دلارهای نفتی عربستان و برخی کشورهای عربی منطقه برای کشتار مسلمانان هستیم.

 

حجت الاسلام رشتبری، افزود: استکبار با ایجاد گروه های مختلف تروریستی و تجهیز آنان در صدد از بین بردن اندیشه های اسلامی در جهان است چرا که ترس و واهمه زیادی از گسترش اسلام و اندیشه های انقلاب اسلامی در جهان دارد.



وی با بیان اهمیت جانفشانی های جانبازان در هشت سال دفاع مقدس در دفاع از حریم انقلاب و نظام اسلامی، افزود: اگر جانبازی ها و رشادت های جانبازان نبود امروز وضعیت کشور ما نیز همانند سایر کشورهای مسلمان منطقه عربستان و یا بدتر از آن بود.



سید اردشیر رشیدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلخال نیز در این مراسم، گفت: امروزه تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در گرو فداکاری های جانبازان و آزادگان است.



وی افزود: اگر جانبازان در دوران دفاع مقدس در سنگر دفاع از میهن فتخار آفریدند امروز نیز در سنگر علم و دانش به عنوان اسوه های ایثار و فداکاری در حوزه های فرهنگی، آموزشی، اداری، مدیریتی و اجرایی مشغول خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند./937/پ202/ب4

ارسال نظرات