۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۸
کد خبر: ۲۶۴۶۲۶
مشاور امور استان‌ها و نمایندگی‌های بعثه مقام‌معظم رهبری:

انقلاب اسلامی در سایه رهبر انقلاب در دنیا زبان زد است

خبرگزاری رسا ـ مشاور امور استان‌ها و نمایندگی‌های بعثه مقام‌معظم رهبری گفت: امروز انقلاب اسلامی در سایه رهبر انقلاب در دنیا زبان زد است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمين رجبعلي زماني مشاور امور استان‌ها و نمايندگي‌هاي بعثه مقام معظم رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگراری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام‌ رجبعلی زمانی مشاور امور استان‌ها و نمایندگی‌های بعثه مقام معظم رهبری یکشنبه شب در مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم قطیف و دمام در مسجد امام حسن(ع) بوشهر گفت: قرآن اضافه بر اینکه مخاطبان خود را مشخص می‌کند و با همه مردم دنیا سخن می‌گوید، گاهی برای انسان‌های خاص و مؤمن وظایفی را ترسیم می‌کند.
 
مشاور امور استان‌ها و نمایندگی‌های بعثه مقام‌معظم رهبری افزود: دشمن در برابر نیت‌های پاک شما می‌ایستد، اما شما مأمور هستید که مقاومت و ایثار کنید.
 
حجت‌الاسلام زمانی تأکید کرد: امروز باید گفت بعد از انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی، با کمال تأسف، عده‌ای در برابر بیداری اسلامی خواستند بایستند اما اراده و خواست خدا چیز دیگری است.
 
وی خاطرنشان کرد: کسانی که در حکومت خود به غیر خدا اتکا می‌کنند، حکومت آن‌ها مثل خانه عنکبوتی است که از سست‌ترین خانه‌های این عالم است.
 
مشاور امور استان‌ها و نمایندگی‌های بعثه مقام‌معظم رهبری بیان داشت: دشمنان انقلاب سالیان سال در برابر این انقلاب 180 میلیارد دلار هزینه کردند و می‌کنند تا جلوی این انقلاب اسلامی را بگیرند.
 
زمانی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در سایه رهبر انقلاب زبان زد دنیا است گفت: اگر به نیروی نظامی و انتظامی، مسائل حقوقی و یا در ابعاد مختلف نگاه کنیم نقاط قوت را هم دنیا و هم خودمان باور داریم.
 
وی ادامه داد: در سوریه برای از بین بردن مسلمانان در این مدت کوتاه 360 میلیارد دلار هزینه کردند اما به فضل الهی به هیچ جا نرسیده‌اند.
 
مشاور امور استان‌ها و نمایندگی‌های بعثه مقام‌معظم رهبری اظهار داشت: ما افتخار و احساس لذت می‌کنیم از امنیتی که در جامعه ما وجود دارد، پول‌های فراوانی خرج می‌کنند تا بتوانند به اهداف خود برسند و این انسجام و وحدت بین شیعه و سنی را خراب کنند.
 
حجت‌الاسلام زمانی گفت: اگر در دمام وقطیف و جاهای دیگر مشکلی به وجود می‌آید قلب ملت ما خون‌بار می‌شود.
 
وی ادامه داد: به تعبیر رهبر انقلاب، دشمنان جامعه اسلامی با جنگ نیابتی می‌خواهند ما را از بین می‌برند و امروز این مأموریت سیاه و غلط بر دوش ملت‌های مسلمان منطقه گذاشته‌شده است.
 
مشاور امور استان‌ها و نمایندگی‌های بعثه مقام‌معظم رهبری افزود: با دست خودتان قدرت و نیروهای خودتان در کشورهای منطقه که در سایه امام(ره) این فرهنگ را یاد گرفتند از بین نبرید./846/پ202/ب4
ارسال نظرات