۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۲۶۴۷۰۵
مدیر حوزه علمیه الزهرا تبریز:

حوزه علمیه الزهرا تبریز دارای رتبه عالی در عرصه پژوهشی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه سطح سه الزهرا(س) تبریز با بیان این‌که حوزه علمیه الزهرا تبریز دارای رتبه عالی در عرصه پژوهشی است، گفت: هم اکنون 150 نفر در این حوزه در حال تدوین پایان نامه با راهنمایی استاد راهنما و مشاور هستند.
 حوزه علميه خواهران

خانم افراشته، مدیر حوزه علمیه سطح سه خواهران الزهرا(س) تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: حوزه علمیه سطح سه خواهران الزهرا(س) تبریز یکی از بزرگترین مراکز آموزش علوم دینی در مقطه سطح سه حوزوی ویژه خواهران در منطقه شمال‌غرب کشور است.


وی با بیان این‌که فعالیت‌های علمی و پژوهشی طلاب این مرکز علوم دینی همواره مورد تأیید و مطابق با استانداردهای تعریف شده صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در گروه فقه و اصول این حوزه علمیه خانم‌ها الناز جهان پور، نسرین اسد بیگی، زهرا عزت‌نشان، فهیمه فتح‌الله زاده، معصومه فلاح، لطیفه کباری، فاطمه شاه محمدی و حکیمه عباسی توانسته اند با نمرات عالی پایان نامه‌های خود را ارائه دهند.

 

افراشته افزود: در گروه تفسیر و علوم قرآن خانم ها صغری سلطانی، اکرم عشقی، آمنه رمه پرور، راحله محمدی رادور، سیده عبدی، عزیزه اصغری، هاجر نظری، فاطمه کریمی و شیرین در خشان توانستند همگی با نمره عالی از پایان نامه خود دفاع کنند که مورد تأتید هیأت داوران قرار گرفتند.

 

مدیر حوزه علمیه سطح سه خواهران الزهرا(س) تبریز با اشاره به مقالاتی که از سوی طلاب سطح سه تبریز به همایش‌های مختلف ارسال شده و حائز کسب رتبه های برتر بوده اند، اظهار داشت: خانم مهناز رهنما کسب رتبه سوم در همایش امر به معروف و نهی از منکر، خانم اکرم عشقی کسب رتبه سوم (با رتبه علمی پژوهشی) در همایش سبک زندگی  اهل بیت(ع) جزو نفرات برگزیده بوده اند.

 

وی افزود: مقالاتی نیز در همایش های مختلف به عنوان پوستر مورد تأئید قرار گرفته که از آن جمله می توان به مقاله زینب پیرمحمدی، آمنه رمه پرور، پروانه رامیان، در همایش شاهرود و مقاله خانم ها وحیده احمد پور، لیلا امیری در همایش امر به معروف و نهی از منکر در استان آذربایجان شرقی و خانم ها وحیده احمدپور و آمنه عبدی در همایش مازندران اشاره کرد.


افراشته گفت: مقالاتی نیز در فراخوان ها و یا همایش های مختلف موفق به کسب رتبه و یا لوح سپاس شده اند که طلاب برگزیده در همایش‌های امر به معروف، امام رضا(ع) و همایش بین المللی امام سجاد علیه السلام بوده اند.


مدیر حوزه علمیه سطح سه خواهران الزهرا(س) تبریز با بیان این‌که طلاب این مرکز در جشنواره علامه حلی دارای شش رتبه برتر کشوری بوده‌ اند، خاطرنشان کرد: این مرکز علوم اسلامی از لحاظ پژوهشی نیز دارای رتبه عالی است و هم اکنون 150 نفر در این حوزه در حال تدوین پایان نامه با راهنمایی استاد راهنما و مشاور هستند.


به گفته افراشته، حوزه علمیه الزهرا(س) تبریز دارای رتبه علمی مطلوب در سطح کشور است، هم اکنون 143 طلبه به صورت حضوری و 117 طلبه به صورت غیرحضوری در حال تحصیل در این مرکز هستند که 16 نفر از این تعداد از پایان نامه های خود دفاع کرده اند./853/ت302/ح

ارسال نظرات