۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۲۶۴۷۱۷
آیت الله دری نجف آبادی:

روحانیت نقش مهمی در تربیت نسل جوان دارد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی گفت: روحانیت نقش بسیار مهمی در تربیت جوانان بر عهده دارند که در صورت غفلت در تربیت جوانان، خسارت جبران ناپذیری به بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد می شود.
  آيت الله دري نجف آبادي ديدار جامعه ورزش و جوانان استان مرکزي با آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي ديدار جامعه ورزش و جوانان استان مرکزي با آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي ديدار جامعه ورزش و جوانان استان مرکزي با آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي ديدار جامعه ورزش و جوانان استان مرکزي با آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي ديدار جامعه ورزش و جوانان استان مرکزي با آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي ديدار جامعه ورزش و جوانان استان مرکزي با آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي ديدار جامعه ورزش و جوانان استان مرکزي با آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ظهر امروز دوشنبه یازدهم خرداد، به مناسبت هفته جوان در دیدار با جامعه ورزش و جوانان استان مرکزی بیان داشت: جوانان نیروی مولد جامعه هستند و به عنوان سرمایه اصلی کشور محسوب می شوند و ترغیب این قشر با برنامه های انگیزش معنوی، بالا بردن روحیه پرسشگری و ایده پردازی و فرهنگ سختکوشی رسالت مهم مسؤولان است.

 

آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت جوانان ایران اسلامی باید با الگوگیری از سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و امام راحل احساس مسؤولیت پذیری را در خود تقویت کرده و برای اشتغال و ازدواج خود تنها به دولت متکی نباشند، بلکه باید خود نیز در این راستا گام بردارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر این که باید جوانان امروز را به گونه ای تربیت کنیم که نسل آینده پرچم دار عزت، شرف و اقتدار نظام باشند خاطر نشان کرد: باید احساس مسؤولیت، خودباوری واعتماد به نفس در جوانان را افزایش دهیم.

 

امام جمعه اراک خطاب به جوانان تصریح کرد: جوانان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید سعی کنند با فداکاری در عرصه‌های بین‌المللی حضوری پررنگ ‌تر داشته باشند و باعث افتخارات گوناگون برای ایران اسلامی گردنند.

 

روحانیت نقش بسیار مهمی در تربیت جوانان بر عهده دارند

 

آیت الله دری نجف آبادی بیان داشت: روحانیت نقش بسیار مهمی در تربیت جوانان بر عهده دارند که در صورت غفلت در تربیت جوانان، خسارت جبران ناپذیری به بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد می شود.

 

ورزش را نباید وارد بازی های سیاسی کنیم

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر به دور بودن ورزش در حاشیه و بازی های سیاسی خاطرنشان کرد: ورزش را نباید وارد بازی های سیاسی کنیم چرا که این موضوع آسیب های فراوانی را به ورزش وارد می کند.

 

امام جمعه اراک گفت: ساخت اماکن ورزشی و تلاش برای بالا بردن سرانه ورزشی استان مرکزی در جای خود بسیار پسندیده و قابل ستایش است اما آن عاملی که آرامش و امنیت و در عین حال توسعه پایدار را برای جامعه به ارمغان می آورد ایجاد اشتغال و فراهم کردن شرایط ازدواج آسان و در نهایت زاد و ولد است.

 

یکی از بزرگ‌ترین ارزش‌های انقلاب اسلامی پاسداری از نهاد خانواده است

 

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه بیان داشت: یکی از بزرگ‌ترین ارزش‌های انقلاب اسلامی پاسداری از نهاد خانواده است و دشمن در این راستا برای فروپاشی قداست خانواده ایرانی، شبکه های ضد اسلامی متعدد راه اندازی کرده است و این مهم رسالت مسؤولان فرهنگی کشوررا در قبال مقابله با جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی سنگین تر می کند./842/پ202/ب4

ارسال نظرات