۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۲۶۴۷۵۵
مدیر مدرسه علمیه شادگان:

ماهیت آمریکا غیر قابل تغییر است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه شادگان گفت: همه دنیا می دانند که ماهیت آمریکا و مستشاران آن هرگز تغییر پیدا نمی کند و ایران هم از انقلاب اسلامی خود کوتاه نمی آید.
آمريکا

حجت الاسلام محمد کاظمی، مدیر مدرسه علمیه شادگان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که سیاست آمریکا و کشورهای غربی نسبت به مذاکرات سیاست چماق و هویج است، ابراز داشت: این گروه از طرفی با ایران مذاکره و از سوی دیگر آن را تحریم و تهدید می کنند.

 

وی با اشاره به این که آمریکا سعی دارد چهره غیر واقعی از خود به جهانیان را نشان دهد، عنوان کرد: آنها سعی دارند نشان دهند که کشوری صلح طلب و دارای مشروعیت هستند.

 

حجت الاسلام کاظمی ادامه داد: کشور آمریکا از نظر سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشوری شکست خورده است.

 

مدیر مدرسه علمیه شادگان با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم های اقتصادی توانسته از این بحران به خوبی عبور کند، گفت: جمهوری اسلامی ایران ار جنبه اجتماعی بهترین قوانین اسلامی را دارد و از لحاظ سیاسی دیانت آن عین سیاست است.

 

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به سبب برخورداری از برترین جنبه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی الگوی عملی برای دنیا است.

 

حجت الاسلام کاظمی به نمونه‌ای از کشورهایی که همراه و دوست آمریکا بودند اشاره کرد و یادآور شد: مصری که همواره یار و یاور آمریکا بود اکنون در عرصه های گوناگون کشوری عقب افتاده است.

 

مدیر مدرسه علمیه شادگان با اشاره به این که آمریکا سعی کرده با کشیدن ایران به میز مذاکرات نشان دهد که این کشور دوست و هم پیمان او است، اظهار داشت: اشتباه راهبردی دولت تدبیر و امید نشستن با آمریکا و کشورهای غربی بر سر میز مذاکرات هسته ای است؛ آمریکا از مذاکره با ایران خواهان به نتیجه رسیدن آن نیست.

 

وی تصریح کرد: همواره باید به رهنمودهای رهبری عمل کرد و مراقب باشیم که خون شهدا به ویژه شهدا هسته ای را پایمال نکنیم.

 

حجت الاسلام کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: همه دنیا می دانند که ماهیت آمریکا و مستشاران آن هرگز تغییر پیدا نمی کند و ایران هم از انقلاب اسلامی خود کوتاه نمی آید./9453/ت302/ب4

ارسال نظرات