۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۲۶۴۸۵۰
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرری:

جشن‌های نیمه شعبان باید سبب خشنودی امام زمان شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرری، گفت: برگزاری جشن‌های نیمه شعبان نباید موجب آزار و اذیت مردم شود جشن‌های ما باید به گونه‌ای باشد که رضایت امام زمان (عج) را در پی داشته باشد.
حجت الاسلام صادقي کيا

حجت الاسلام ذاکر صادقی‌کیا، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حلول ماه شعبان گفت: به مناسبت اعیاد ماه شعبان در شهرری چندین جلسه ستادی برگزار شده است.

 

وی با اشاره به ولادت امام زمان (عج) در این ماه افزود: جلسه‌ای در فرمانداری با حضور فرماندار و امام جمعه شهرری در این رابطه برگزار شد و همچنین چندین جلسه ستاد شعبانیه نیز برگزار کرده است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرری، ادامه داد: برنامه‌های مختلف با همکاری کسبه، بازاریها و مردم مومن و ولایتمدار پیش‌بینی شده بود که خیابان‌ها و کوچه‌ها را چراغانی کردیم.

 

حجت الاسلام صادقی‌کیا در ادامه گفت: شهرداری محترم شهرری نیز در این رابطه پیش بینی لازم را انجام داده به ویژه خیابان‌های منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به صورت ویژه چراغانی و آذین بندی کرده است.

 

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشن نیمه شعبان اظهار داشت: ما در اداره تبلیغات اسلامی به کل شبکه تبلیغ و حسینیه‌ها و تکایای محوری و شاخص اعلام کردیم مراسم جشن انتظار را با شکوه هر چه بیشتر برگزار کنند.

 

715 هیأت مراسم جشن نیمه شعبان را برگزار می‌کنند

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرری افزود: در سطح شهرستان ری 230 حسینیه و 715 هیأت فعال و مستمر در ایام نیمه شعبان مراسم جشن میلاد با سعادت امام زمان (عج) را برگزار می‌کنند.

 

حجت الاسلام صادقی‌کیا بیان داشت: تعداد 120 نفر از روحانیان و مبلغان در جشن انتظار شرکت می‌کنند همچنین در تمام اداراتی که روحانیان نماز جماعت دارند مراسم جشن انتظار را برگزار می‌شود.

 

وی در ادامه گفت: تعدادی از روحانیان از حوزه علمیه قم برای سخنرانی در جشن‌های نیمه شعبان دعوت شده‌اند، سخنرانان و مبلغان در این جشن‌ها مباحثی درباره شناخت امام زمان (عج) مطرح خواهند کرد.

 

جشن‌های نیمه شعبان باید رضایت امام زمان را کسب کند

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرری بیان داشت: برگزاری جشن‌های نیمه شعبان نباید موجب آزار و اذیت مردم شود جشن‌های ما باید به گونه‌ای باشد که رضایت امام زمان (عج) را در پی داشته باشد.

 

حجت الاسلام صادقی‌کیا افزود: به تمام عزیزانی که توفیق برگزاری جشن میلاد امام زمان(عج) را دارند توصیه می‌کنیم که ترویج فرهنگ مهدویت را در نظر داشته باشند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در طول سالهای گذشته جشن‌های نیمه شعبان به صورت مردمی و با عشق و علاقه مردم به امام زمان (عج) برگزار شده است، در سال جاری نیز به طور همین طور خواهد بود و مردم عزیز ما ارادت خود را به امام زمان (عج) نشان خواهند داد./807/ت302/ب4

ارسال نظرات