۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۲۶۴۸۸۵
مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد:

ولایت پذیری نخستین شاخصه خط امام راحل است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با بیان این که ولایت پذیری نخستین شاخصه امام راحل است، گفت: برای پیروی از خط امام خمینی(ره) باید شاخصه های مکتب امام(ره) را سرلوحه کار خویش قرار دهیم.
14 خرداد سالروز رحلت امام خميني(ره)

حجت الاسلام لطف الله حیات الغیب، مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، استکبارستیزی، مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم را از شاخصه های مکتب امام راحل و انقلاب بیان کرد و عنوان داشت: حکومت ما حکومت دینی است.

 

وی راه و روش افراد را نشان دهنده نظرات فکری آنان دانست و افزود: کسانی که ادعای پیروی از خط امام راحل را دارند باید در عمل ثابت کنند.

 

حجت الاسلام حیات الغیب بیان داشت: در راستای پیروی از خط امام(ره)، باید شاخصه های مکتب امام راحل که در رأس آنها ولایت پذیری است را سرلوحه کار خویش قرار دهیم و سیره امام(ره) را در گفتار و عمل خویش به کار ببریم.   

 

خط امام خمینی تفکر دینی است    

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با بیان این که خط امام خمینی تفکر دینی است، افزود: کسانی که اسلام را به معنای واقعی قبول داشته باشند، در خط امام(ره) هستند.

 

وی در ادامه با بیان این که شیوه مدیریتی رهبر فرزانه انقلاب شیوه امام راحل است، یادآور شد: ایشان از شاگردان مکتب امام(ره) است.

 

حجت الاسلام حیات الغیب خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب مسیری را که امام راحل ترسیم کردند، با مدیریت موفق ادامه می دهند.

 

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) که هر زمانی دشمن از کشور تعریف کرد بترسید، یادآور شد: اکنون دنیای غرب و شرق با اسلام مخالفت می کنند.

 

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد افزود: رهبر فرزانه انقلاب امروز با بصیرت کامل توطئه های دشمن را خنثی می کنند.

 

وی با اشاره به این که روحانیت در دل و جان مردم جایگاه ویژه ای دارد، عنوان داشت: دشمن امروز با ترفندهایی به دنبال متزلزل کردن این جایگاه است.

 

حجت الا سلام حیات الغیب با بیان این که روحانیت به اصل اسلام عمل می کنند، تصریح کرد: دشمنان در این راستا به دنبال جدایی روحانیت از مردم هستند.

 

وی روحانیت را پناهگاه مردم دانست و گفت: مردم و روحانیت در برابر این دسیسه های دشمن به خوبی آگاه هستند./9451/ت302/ب4

ارسال نظرات