۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۲۶۴۸۹۸
رییس تبلیغات اسلامی ازنا خبر داد؛

برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی ویژه نیمه شعبان در ازنا

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی ازنا از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی ویژه نیمه شعبان در مناطق شهری و روستایی این شهرستان خبرداد.
نيمه شعبان

حجت‌الاسلام حشمت الله بیاتیان، رییس تبلیغات اسلامی ازنا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در تشریح برنامه های فرهنگی این اداره  در نیمه شعبان بیان داشت: بیش از 100برنامه فرهنگی ویژه نیمه شعبان در ازنا برگزار می شود.

 

وی افزود: در راستای برگزاری ویژه برنامه های نیمه شعبان مبلغان خواهر و برادر به مساجد روستایی و شهری ازنا اعزام می شوند.

 

حجت الاسلام بیاتیان برپایی ایستگاه های صلواتی، مراسم جشن نیمه شعبان در مساجد، مسابقه مهدویت و انتظار و تشکیل حلقه های مهدویت را از جمله برنامه های فرهنگی قابل اجرا در مساجد ازنا بیان کرد.

 

وی تصریح کرد: محفل انس با قرآن، ختم قرآن کریم، سخنرانی، برپای جشن عمومی و دعای ندبه، توزیع اقلام فرهنگی در مساجد، تکایا و حسینه ها از دیگر برنامه های نیمه شعبان تبلیغات اسلامی ازنا است.

 

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا برگزاری جشن نیمه شعبان را امری بسیار مهم و حیاتی دانست و خاطرنشان کرد: محتوا بخشی برنامه‌های نیمه شعبان و دهه مهدویت ضرورت است.

 

وی با تأکید بر دقت و ظرافت در اجرای برنامه های نیمه شعبان اظهار داشت: به مناسبت سالروز رحلت ملکوتی امام راحل نیز برنامه هایی در سطح مساجد، حسینیه ها، بازار و محلات، تشکل های دینی، کانون مداحان، مؤسسات و خانه های قرآنی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام بیاتیان اقامه نماز جماعت، بیان احکام، برگزاری گفتمان دینی با محوریت بررسی سیره عملی و نظری ائمه معصومان(ع)، تبیین شخصیت و نقش امام راحل در تاریخ معاصر و احیای ارزش‌های اسلامی را از برنامه هایی بیان کرد که با حضور مبلغان اعزامی در روزهای 14 و 15 خرداد ماه در مساجد برگزار می شود./9459/ت303/ب4

ارسال نظرات