۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۲۶۴۹۲۳
امام جمعه پلدختر:

خدمات رسانی به مردم در سایه همدلی مسؤولان محقق می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پلدختر با تأکید بر توجه مسؤولان در خدمت به مردم و برطرف کردن مشکلات آنان، گفت: خدمات رسانی به مردم در سایه همدلی مسؤولان محقق می شود.
جلسه مديران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز در دیدار فرماندار و جمعی از مسؤولان و مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان شهرستان با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: خدمات رسانی به مردم در سایه همدلی مسؤولان محقق می شود.

 

وی تأکید داشت: مسؤولان باید در جهت حفظ حرمت و تکریم ارباب رجوع اهتمام ورزند و در حهت خدمت بی منت به مردم تلاش کنند.

 

حجت الاسلام سوری در ادامه خاطرنشان کرد: روان سازی کار مردم وظیفه اصلی مسؤولان است، مسؤولان باید پاسخگوی مردم باشند.

 

وی با بیان این که مسؤولان باید قدر دورانی که در مجموعه های اداری مشغول خدمت به مردم هستند را بدانند، تصریح کرد: باید تکریم ارباب رجوع در ادارات مورد توجه قرار گیرد.

 

امام جمعه پلدختر خطاب یه مسؤولان بیان داشت: باید فرصت ها را غنیمت شماریم و در مسیر خدمت گذاری و خدمت رسانی به مردم تلاش کرد.

 

وی رسیدگی به امور مردم، محرومان، عمران و آبادانی شهرستان را از الطاف الهی بیان کرد و افزود: مسؤولان با حفظ وحدت و همدلی باید مشکالات مردم و شهرستان پلدختر را برطرف کنند.

 

ضرورت حفظ روحیه جهادی در خدمت رسانی به مردم

حجت الاسلام سوری با اشاره به این که نظام جمهوری اسلامی بر خاسته از مردم است، اظهار داشت: باید با حفظ روحیه جهادی به مردم خدمت رسانی کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که خدمات رسانی مطلوب به مردم با همدلی و روحیه جهادی مسؤولان محقق می شود.

 

امام جمعه پلدختر افزود: مدیران دستگاه های اجرایی در رسیدگی به مشکلات و دغدغه های مردم باید الگوی کارکنان مجموعه خویش باشند./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات