۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۲۶۴۹۸۳
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی:

صداقت در گفتار و عمل از ویژگی های بارز امام خمینی بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیت امام که موجب ارتباط قلبی بین ایشان و ملت ها شد صداقت در گفتار و عمل بوده است که این صداقت و راستی توانست قلوب را تسخیر کند.
مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مرکزي

حجت‌الاسلام حسن هنرمند مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان داشت: امام خمینی از کم نظیرترین شخصیت های تاریخ بشریت است که با اندیشه های بلند الهی و تلاش های صادقانه خویش مسیر تاریخ را دگرگون کرد.

 

حجت‌الاسلام هنرمند مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان این که امام خمینی سبب تحولات عظیمی در ایران  و جهان شد اظهار داشت: امام راحل همه چیز را در خدا و همه افعال را برای خدا می دانست و حرکت آزادی بخش خود را برای رضای خدا دنبال می کرد.

 

حجت‌الاسلام هنرمند خاطرنشان کرد: در بعد اخلاقی از جالب ترین ویژگی زندگی شخصی امام صمیمت و رفتار خوش با اطرافیان بود و ایشان از برخوردهای خشک پرهیز می کردند.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیت امام که موجب ارتباط قلبی بین او و ملت ها شد صداقت در گفتار و عمل بوده است که این صداقت و راستی توانست قلوب را تسخیر کند.

 

حجت‌الاسلام هنرمند با بیان این که امام خمینی ساده زیستی را سرلوحه امور خود قرار می داد، خاطر نشان کرد: امام راحل بهترین راه برای مبارزه با استکبار را ساده زیستن می دانستند و همچنین تمامی مسؤولان را به ساده زیستی دعوت می کردند.

 

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی به مناسبت سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: اعزام خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر شهرستان‌های تابعه تحت عنوان اردوی یاد یار به شهرستان خمین به منظور بازدید از بیت امام(ره)، برگزاری مراسم شبی با قرآن و ختم قرآن کریم، سیاه پوش کردن ادارات بنیاد شهید استان و شهرستان‌ها، کانون‌های فرهنگی شاهد و ایثارگر، حسینیه‌ها و  هیأت‌های فرهنگی و مذهبی استان بخشی از این برنامه‌ها به شمار می‌رود.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی اظهار داشت: برگزاری مراسم سوگواری در شهرستان‌های تابعه، برگزاری مراسم خاص و ویژه در بیت امام(ره) در شهرستان خمین، اطلاع رسانی مراسم از طریق صدا و سیمای استان، برپایی نمایشگاه عکس و آثار هنرجویان شاهد و ایثارگر، برگزاری مسابقات و برنامه‌های فرهنگی، هنری در ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) در بین خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از برنامه های اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی به مناسبت سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است.


حجت‌الاسلام در ادامه هنرمند اظهار داشت: تهیه، چاپ و توزیع وصایای شهدا در خصوص امام خمینی(ره)، دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر با عنوان طرح سپاس، غبارروبی و گل‌افشانی مزار مطهر شهدا از سوی مسؤولان استانی و شهرستانی و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، استفاده از جملات مربوط به 14 و 15 خرداد در سربرگ مکاتبات اداری، تهیه 500 عدد پرچم مشکی برای استفاده در مراسم بیت امام(ره)، تهیه و نصب وصیت نامه امام(ره) در محیط بنیاد، برپایی ایستگاه صلواتی در روز 14 و 15 خرداد ماه، ارسال پیامک تسلیت به جامعه هدف و... از دیگر برنامه‌های این اداره در سالگرد ارتحال امام خمینی است./842/ت302/ب4

ارسال نظرات