۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۲۶۵۰۶۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

انقلاب اسلامی گام مؤثری در راستای برقراری حکومت جهانی امام عصر است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی گام موثری در راستای برقراری حکومت جهانی امام عصر (عج) است.
حجت الاسلام سروستاني

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت مهدی موعود(عج) گفت: زندگانی نورانی امام زمان(عج) یک زندگی ویژه است که مصلحت الهی بر آن قرار گرفت تا آن شخصیت بزرگ الهی چه قبل از تولد و چه بعد از ولادت در غیبت و به دور از چشم زندگی کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: خداوند برای حفظ دینش مصلحت را بر این دانست که این غیبت در دو مقطع صغری و غیبت کبرای امام زمان (عج) وجود داشته باشد.

 

وی اظهار داشت: در غیبت صغری حضرت امام زمان (عج) ایشان به واسطه نواب اربعه بر امور دینی و دنیوی مردم مدیریت داشته و نظاره گر امور جامعه اسلامی بود، اما در مقطع دوم که غیبت کبرا است امام عصر به واسطه نواب عامی که دارد بر جامعه اسلامی مدیریت و نظارت دارند.

 

حجت الاسلام سروستانی گفت: آنچه که ما باید بدانیم این است که امام زمان (عج) نظاره گر امور جوامع اسلامی هستند و باید تلاش کنیم تا آرمان های ائمه دین به ‌ویژه امام عصر که توسعه و ترویج مبانی دینی و عمل به احکام اسلام است در جامعه توسعه یابد و این یکی از وظائف مهم جامعه مسلمین و به‌ ویژه تشیع است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: یکی دیگر از وظایف، انتظار ظهور است که این مقوله بزرگترین عبادتی است که جامعه شیعی انجام می دهد و در ایام انتظار افزون بر این که منتظر ظهور نورانی آن حضرت هستیم باید برای شناساندن معارف اسلام و مبارزه با منکرات کوتاهی نداشته باشیم زیرا یکی از وظایف منتظران عمل به دستورات دین اسلام است.

 

وی تاکید کرد: امروزه که ما در شرایط حساسی به سر می بریم و به قدر کافی منابع دینی در اختیار داریم و از تکنولوژی و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز بهره مند هستیم، باید از آن ها به عنوان رسانه هایی در جهت نشر فرهنگ مهدویت و تبیین مفهوم انتظار تلاش کنیم تا بتوانیم به وظیفه خود عمل کنیم.

 

حجت الاسلام سروستانی افزود: طبق روایات اسلامی و سخنان معصومان ظهور حضرت مهدی(عج) دیر یا زود محقق خواهد شد و این یک مسأله الهی و حتمی است.

 

وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی که از سوی رهبر کبیر انقلاب بنا نهاده شد نیز گام موثری در جهت زمینه سازی برقراری حکومت جهانی امام عصر (عج) است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: این روز بزرگ را گرامی داریم و توجه به اعمال ویژه شب و روز نیمه شعبان می تواند برای علاقه مندان به ساحت مقدس امام عصر (عج) فواید فراوانی داشته باشد./846/ت302/ب4

ارسال نظرات