۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۲۶۵۰۸۱
آیت الله صفایی بوشهری:

نهادهای مردمی با بومی و منطقه‌ای کردن آموزش‌ها در معضلات اجتماعی ورود کنند

خبرگزاری رسا ـ امام‌جمعه بوشهر گفت: وظیفه نهادهای مردمی مثل جمعیت هلال‌احمر است که با حضور به‌موقع و تربیت نیروی مردمی و متخصص قدرت و سرعت پاسخ‌گویی خود در حوادث بالا ببرد و با بومی و منطقه‌ای کردن آموزش‌ها در معضلات اجتماعی مانند طلاق، اعتیاد و حجاب و عفاف ورود کند.
آيت الله صفايي بوشهري

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار مدیرعامل و معاونان جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر ضمن تشکر از فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر، خود را حامی جمعیت هلال ‌احمر دانست و گفت: با توجه به اینکه حوادث غیرمترقبه و ساخته دست انسان هر روزه رو به افزایش است، اجتماعات و نیروی دولتی و کارکنان اداری به‌تنهایی پاسخ‌گویی این حوادث نیستند.

 

وی افزود: با این‌ وجود وظیفه نهادهای مردمی مثل جمعیت هلال‌احمر است که با حضور به‌موقع و تربیت نیروی مردمی و متخصص قدرت و سرعت پاسخ‌گویی خود در حوادث را بالا ببرد و با بومی و منطقه‌ای کردن آموزش‌ها در معضلات اجتماعی مانند طلاق، اعتیاد و حجاب و عفاف ورود کند.

 

امام‌جمعه بوشهر تصریح کرد:  هلال‌احمر با تشکیل کانون در مناطق و محلات مختلف، آموزش‌های خود را اشاعه دهد زیرا جمعیت هلال‌ احمر دارای مقبولیت عمومی است و خدمت کردن در این مؤسسه عام‌المنفعه و امدادی از روی اخلاص و نیت خالص ارزش بالایی دارد و مقبول درگاه احدیت قرار خواهد گرفت و پاداش آن‌هم در این دنیا و هم در آخرت به شما بر خواهد گشت.

 

آیت الله صفایی بوشهری تأکید کرد: جمعیت هلال ‌احمر باید با فرهنگ‌سازی در جهت سلامت جامعه گام‌های اساسی بردارد و با به‌کارگیری اسباب و ابرازهای لازم که در اختیار دارد در جامعه اثرگذار و کارآمدتر از همیشه حضور داشته باشد./846/د102/ب4

ارسال نظرات