۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۹
کد خبر: ۲۶۵۱۲۹
امام جمعه شهر قمصر کاشان:

تکاپوی استکبار در برابر انقلاب اسلامی نشان از در صحنه بودن رهروان واقعی امام راحل است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر قمصر کاشان گفت: تکاپوی استکبار جهانی در برابر انقلاب اسلامی ایران نشان از در صحنه بودن رهروان واقعی امام راحل است، اما در کنار این حرکت جدی رهروان واقعی امام خیمنی(ره)، عده ای نیز دچار ریزش شده اند.
حجت الاسلام قاسم ارمي

حجت الاسلام قاسم ارمی، امام جمعه شهر قمصر کاشان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، ضمن تسلیت ایام رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، گفت: کسانی که امام راحل و راه ایشان را شناخته اند در مسیر امام خمینی(ره) در حرکت هستند و استراتژی ایشان را دنبال می کنند.

 

وی افزود: تکاپوی استکبار جهانی در برابر انقلاب اسلامی ایران نشان از در صحنه بودن رهروان واقعی امام راحل است، اما در کنار این حرکت جدی رهروان واقعی امام خیمنی(ره)، عده ای نیز دچار ریزش شده اند.

 

حجت الاسلام ارمی پیروی نکردن از امام راحل را نشان از عدم شناخت اسلام واقعی دانست و گفت: راه امام خمینی(ره) راه انبیاء و اولیاء الهی است، از این رو به انقلاب اسلامی باید از دریچه مهدویت گریست.

 

امام جمعه شهر قمصر کاشان توجه صرف یک حرکت سیاسی به انقلاب اسلامی را موجب بروز چالش و آسیب دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران بستری برای ظهور امام زمان(عج) است، چرا که بشریت باید آماده جمهوری اسلامی جهانی شود.

 

به گفته وی، انقلاب اسلامی ایران متأسی از مهدویت است و از طرفی مهدویت تأثیر بسزایی در این حرکت دارد، از این رو منتظران واقعی قطعا به حرکت امام راحل معتقد هستند.

 

وی با اشاره به این که تحلیلگران غربی دلیل عدم پیروزی غرب در برابر انقلاب اسلامی ایران را قلمداد کردن رهبر جامعه اسلامی به عنوان نایب امام یاد کرده اند، گفت: تا زمانی که اعتقاد به مهدویت باشد، اعتقاد به امام نیز خواهد بود و تا زمانی که اعتقاد به امام هست، اعتقاد به اهداف و راه امام خواهد بود.

 

حجت الاسلام ارمی گفت: کسانی که به بحث مهدویت شبهه وارد می کنند و انتظار را نادیده می گیرند، نگاه سالم و صحیح به آرمان های امام راحل ندارند و از طرفی در مبارزه با استکبار ستیزی دچار تردید، سستی و وادادگی می شوند./1307/ت302/ح

ارسال نظرات