۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۲۶۵۱۵۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

فرهنگ مهدویت مظهر اتحاد و انسجام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که فرهنگ مهدویت مظهر اتحاد و انسجام اسلامی است اظهار داشت: باید این اصل مشترک همه مسلمانان بیشتر تقویت شود.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان امروز در مراسمی که به مناسبت میلاد حضرت ولیعصر(عج) در گرگان برگزار شد، نیاز به عدالت را یک نیاز فطری و جهانی دانست و گفت: هدف بعثت انبیا(س) برقراری عدالت اجتماعی بوده است.

 

وی به سختی ها و ناملایمت های زندگی انبیا‌‌ء برای تحقق عدالت اجتماعی اشاره کرد و افزود: اگر واقعه غیبت برای امام زمان(عج) مقرر نمی شد، ایشان با خطر شهادت و ناموفق ماندن هدف تأمین عدالت جهانی روبه‌رو می‌شدند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، اعتقاد به منجی را اعتقادی جهانی و دارای پایگاه فکری در ادیان الهی دانست و گفت: وقتی مردم از نمرودها و فرعون‌ها، کاخ سفید‌ها و سازمان ملل‌ها برای برقراری عدالت ناامید شدند برای تامین عدالت قیام می کنند.

 

وی ناامید شدن مردم از قدرت های انسانی را برای برقراری عدالت از نشانه های آخرالزمان خواند و خاطرنشان کرد: اگر کسی منتظر آمدن امام زمان(عج) باشد، در روایات اسلامی هم اجر با شهید و شمشیر زن در رکاب پیامبر

اکرم(ص) توصیف شده است.

 

وی، خودسازی را مهم ترین وظیفه منتظران اعلام و اظهار داشت: خودسازی، مقدمه جامعه سازی و زمینه سازی برای ظهور است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد، ادعای ارتباط با امام زمان(عج) را تخریب کننده مکتب مهدویت معرفی کرد و گفت: در دوران غیبت باید از طریق مرجعیت و ولایت فقیه از معارف مهدوی بهره برد.

 

وی با اشاره به این که فرهنگ مهدویت مظهر اتحاد و انسجام اسلامی است اظهار داشت: باید این اصل مشترک همه مسلمانان بیشتر تقویت شود.

 

وی، با بیان این که فرهنگ مهدویت محدود به شعبان نیست، بلکه فراگیر و متعلق به همه مسلمین است گفت: فرهنگ مهدویت فرهنگی جامع و مظهر همه خوبی‌ها و زیبایی‌ها است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در ادامه با بیان این که اعتقاد به رهبری و زعامت امام زمان(عج) قلب های مردم را به هم نزدیک می کند، افزود: در هیچ مکتبی مانند اسلام و تشیع کانون امیدی مانند امام عصر(عج) وجود ندارد.

 

وی، عالمان دینی و عنصر ولایت فقیه را محل رجوع مردم در عصر غیبت معرفی کرد و گفت: مردم جامعه در دوران غیبت باید با مراجعه دانشمندان دین و ولایت فقیه مشکلات جامعه را حل و فصل کنند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات