۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۲۶۵۱۵۸
امام جمعه شهرستان مشگین شهر:

گسترش اخلاق حسنه و تقوا از وظایف جامعه منتظر است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان مشگین شهر با اشاره به خصایص و ویژگی های منتظر، گفت: وظیفه جامعه منتظر جاری کردن اخلاق حسنه و تقوا در بین عموم افراد جامعه است.
حجت الاسلام رضا باوقار، امام جمعه شهرستان مشگين شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام رضا باوقار، امام جمعه شهرستان مشگین شهر،  صبح امروز  در مراسم گرامیداشت ولادت امام زمان (عج) و نیمه شعبان در این شهرستان، خاطرنشان کرد:  بنا بر وعده بر حق پروردگار متعال و  روایات مستند از ائمه معصومان(ع) زمین از وجود حجت خدا خالی نمی‌ماند و امام دوازدهم در روزی که اراده خدا حکم کند ظهور می‌کند که مهم‌ترین وظیفه جامعه منتظر جاری کردن اخلاق حسنه و تقوا در بین عموم افراد جامعه است.

 

وی با مهم برشمردن شناخت شخصیت حضرت مهدی(عج)، افزود: اگر کسی بدون شناخت امام عصر(عج) خود بمیرد در جاهلیت مرده و ما باید با شناخت خصائل اخلاقی امام عصرمان، سیره زندگی معصومان را سرلوحه زندگی دنیوی قرار دهیم تا به سرمنزل نجات و آخرت آباد دست یابیم.

 

حجت الاسلام باوقار استقبال مردم از اعیاد مبارک شعبان را پرشور خواند و گفت: حضور مردم نشانه ولایت‌مداری و پایبندی به اصول و ارزش‌های اسلامی بوده و امیدواریم انقلاب شکل گرفته از سوی امام راحل(ره) به واسطه حضور مؤثر مردم در صحنه به انقلاب عظیم حضرت مهدی(عج) بپیوندد.

 

وی با توجه به امنیت ایران در منطقه بیان کرد: امنیت موجود ایران اسلامی با تکیه بر احساس مسؤولیت مردم مؤمن و متعهد و به واسطه حضور سربازان گمنام امام زمان(عج) در سایه عنایات آن حضرت میسر شده و معصوم دوازدهم واسطه منبع فیض و رحمت الهی است که با زمینه‌سازی ظهور آن حضرت برپایی حکومت عدل جهانی میسر می‌شود./937/پ203/ح

ارسال نظرات