۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۲۶۵۳۲۴
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

گفتمان امام خمینی مبتنی بر استقامت و پایداری است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که گفتمان امام خمینی(ره) مبتنی بر استقامت و پایداری است، گفت: امام راحل با استقامت، پایداری، دیانت و عرفان توانست سختی ها را تحمل کرده و در آزمون موفق شود.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امشب در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که در مسجد علامه حسن زاده آملی برگزار شد با بیان این که امام خمینی(ره) با قلبی شاد و مطمئن از دنیا رفت که این از ویژگی های انسان مومن است، گفت: این شخصیت گرانقدر به درستی زندگی کرده و توانست مردم را به سوی خود جذب کند.

 

امام جمعه آمل با اشاره به این که وعده پروردگار متعال بر این است که یک انسان میلیون ها دل را همراه خود کند، بیان داشت: انسان ناآزموده به ترقی نرسیده و بی جهت به کسی عنوان داده نمی شود.

 

وی با تاکید بر این که پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت معصومین(ع) با آزمونی سخت به این جایگاه رسیدند، تصریح کرد: همه حرکات و برنامه های انبیاء و انسان های کامل درس است که باید از آن بهره گیری کنیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی خاطرنشان کرد: همه ما باید مراقب بوده و در راستای تحقق رضایت خداوند منان گام برداریم که امام خمینی(ره) توانست به مراتب ارزنده ای دست یافته و به جایگاه گرانقدری برسد.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که گفتمان امام خمینی(ره) مبتنی بر استقامت و پایداری است، گفت: امام راحل با استقامت، پایداری، دیانت و عرفان توانست سختی ها را تحمل کرده و در آزمون موفق شود.


امام جمعه آمل با بیان این که مراسم استقبال از امام و تشییع جنازه ایشان با حضور گسترده و میلیونی مردم صورت گرفته است، بیان داشت: این شخصیت گرانقدر توانست به نحوی شایسته محبوبیت خود را در میان مردم حفظ کند.

 

وی با اشاره به این که امام خمینی(ره) حق بزرگی بر گردن ملت ایران، شیعیان و مسلمانان دارد، تصریح کرد: این شخصیت گرانقدر راه را به ما نشان داده است که باید در مسیر تحقق آن حرکت کنیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی خاطرنشان کرد: اگر از راه و روش امام خمینی(ره) سخن می گوییم باید مراقب باشیم تا در راستای تحقق و بهره گیری از آن تلاش شود.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مقام معظم رهبری بهترین ادامه دهنده راه امام راحل است، گفت: دشمنان به دنبال تفرقه و اختلاف افکنی هستند و همواره باید مراقب باشیم که ایران اسلامی به عنوان جزیره ثبات و امنیت در منطقه است.

 

امام جمعه آمل با اشاره به این که انسان نباید چشم به وعده ها و مطامع داشته باشد، افزود: انسانی که درک درست داشته و عمل گرایی به تعالیم والای دینی انجام دهد می تواند به محبوبیت برسد.

 

وی با تاکید بر این که بهره گیری از رهنمودهای رهبری زمینه ساز عزت و تعالی نظام اسلامی شده است، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا با بهره گیری از رهنمودهای رهبری، انقلاب اسلامی را به مراتب والا برسانیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی، ادامه داد: تا زمانی که رهبری سکاندار انقلاب اسلامی است نباید نگران باشیم که اگر در خط ولایت فقیه قرار داشته باشیم خوش به حال ما است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات