۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۲۶۵۴۰۴
نماینده مردم خمین در مجلس:

ناکارآمدی در کشور بزرگ‌ترین جفا به آرمان‌های امام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس گفت: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با وجود تمام تهدیدها و دشمنی‌های مخالفان نظام مقاومت و ایستادگی کرده و امروز ناکارآمدی در کشور بزرگ‌ترین جفا و ظلم به آرمان‌های بلند امام راحل است.
محمدابراهيم رضايي نماينده مردم خمين در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، محمدابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز پنج شنبه 14خرداد، در جلسه شورای اداری مشترک استان ‏مرکزی و شهرستان خمین که به‌ مناسبت بیست و ششمین سالگرد عروج ملکوتی امام راحل(ره)، در بیت تاریخی امام ‏خمینی(ره) در خمین برگزار شد، با بیان این که امام خمینی الگوی بزرگ تحول آفرینی در سایه صبر و درایت بود اظهار داشت: تشکیل حکومت اسلامی، بیداری اسلامی و زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) از آرمان های بلند امام خمینی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

 

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با وجود تمام تهدیدها، دشمنی‌های مخالفان نظام مقاومت و ایستادگی کرده و امروز ناکارآمدی در کشور بزرگترین جفا و ظلم به آرمان‌های بلند امام راحل است.

 

وی افزود: مدیران و مسؤولان باید در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی عملکرد خود را بررسی کنند تا ببینند تا چه میزان بر مبنای اهداف و آرمان‌های امام راحل حرکت کرده‌اند.

 

هیچکدام از طرح‌های توسعه شهرستان خمین تا کنون اجرایی نشده است

 

رضائی با اشاره به نامگذاری زادگاه امام خمینی به شهر حزب‌الله از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: هیچکدام از طرح‌های توسعه شهرستان خمین تا کنون اجرایی نشده است و همچنین جوانان خمین نیز از معظل بیکاری رنج می‌برند و به فکر مهاجرت هستند.

 

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با بیان این که بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و شهرستان خمین باید در این دوران به قله‌های توسعه دست پیدا می‌کرد، تصریح داشت: متأسفانه دست‌های بسیاری از توسعه یافتن شهرستان خمین جلوگیری کرده اند.

 

نظام اسلامی ایران بر پایه فرهنگ علوی و اسلام ناب محمدی بنا شده است

 

رضائی با بیان این که  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه فرهنگ علوی و اسلام ناب محمدی(ص) بنا شده است، عنوان کرد: در ایران اسلامی تمامی امورات باید در سایه عدالت و انصاف و به دور از سیاست زدگی و تعصب‌های کور کورانه محقق شود در این راستا همت و تلاش مسؤولان برای رفع عقب ماندگی‌های شهرستان خمین باید به دور از هرگونه گرایش و باندبازی باشد چرا که کاهش نرخ بیکاری در شهرستان بهترین تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل(ره) است.

 

انقلاب اسلامی میراث امام خمینی و شهدا است

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با بیان این که انقلاب اسلامی میراث امام خمینی و شهدا است، خاطرنشان کرد: مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید در راستای حرکت در مسیر امام راحل و شهدای بزرگ انقلاب تلاش کنند.

 

رضائی در ادامه با اشاره به کاهش 66 درصدی جمعیت در مقایسه با 28 سال گذشته، کاهش 66 درصدی منابع انسانی، نابودی 85 درصد از اقتصاد روستایی و از بین رفتن 70 درصد اقتصاد شهرستان خمین بیان داشت: باید دلایل اصلی به وجود آمدن این عوامل که منجر به عقب ماندگی زادگاه امام راحل شده است را ریشه یابی کرد./842/پ202/ب4

ارسال نظرات