۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۲۶۵۵۳۶
وزیر دادگستری:

امروز دشمن به دنبال ایجاد فضای ایران هراسی و شیعه هراسی است

خبرگزاری رسا ـ وزیر دادگستری با بیان این که امروز دشمن به دنبال ایجاد فضای ایران هراسی و شیعه هراسی است و دولت باید سلاح دشمن را در این مسیر آهسته کند، خاطر نشان کرد: امروز سلاح آمریکا و اسرائیل از دو سال پیش کندتر شده و دولت با حفظ اصول و آرمان های نظام و انقلاب و حفظ خطوط قرمز، در حال کندتر کردن این سلاح است.
حجت الاسلام مصطفي پورمحمدي وزير دادگستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلی بیت المقدس شهر اراک با بیان این که امام خمینی همواره خود را عاشق ملت ایران می دانستد و نسبت به همه اظهار لطف و محبت می کردند اظهار داشت: ملت ایران اسلامی  در همه جریانان های پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی پشتیبان امام راحل بوده اند و حضور اقشار مختلف مردم در آیین تشیع جنازه ایشان ،دلیلی روشن بر عشق و اردات مردم به بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی است.

 

امام خمینی با هوشمندی و درایت منحصر به فرد خود توطئه ها و شرارت های آمریکای جنایتکار را تشخیص داد

 

وزیر دادگستری بیان داشت: امام خمینی با هوشمندی و درایت منحصر به فرد خود توطئه ها و شرارت های آمریکای جنایتکار را تشخیص داده و با استدالی منطقی و عقلانی این کشور را دشمن شماره یک مستضعفان جهان به خصوص مسلمانان معرفی کردند.

 

امام خمینی فردی تیزبین و دشمن‌شناس بودند

 

حجت الاسلام پورمحمدی با بیان این که امام خمینی فردی تیزبین و دشمن‌شناس بودند و هیچ‌گاه در این مسیر منحرف نشدند خاطر نشان کرد: امام خمینی از همه بهتر مفسدان آل‌سعود را شناختند و ایشان بهترین نمونه دشمن‌شناسی در میان رهبران دینی و مدیران بودند.

 

عقلانیت از ویژگی‌های برجسته شخصیت امام خمینی بود

 

وزیر دادگستری با اشاره به  این که عقلانیت از ویژگی‌های برجسته شخصیت امام خمینی بود تصریح داشت: امام راحل نشان دادند که در تمام مسیر زندگی خود عقلانیت و تدبیر را سرلوحه کار خود قرار داده  و در هر شرایطی از نظرات دیگر استفاده می‌کردند.

 

امام خمینی به دنبال تحقق حاکمیت حق و اجرای عدالت بود

حجت الاسلام پورمحمدی با بیان این که امام خمینی به دنبال تحقق حاکمیت حق و اجرای عدالت بود و این دو هدف بزرگ همواره در استراتژی وی دنبال شد تا در نهایت نظام سیاسی بر پایه عدل شکل بگیرد اظهار داشت: امام راحل به جهانیان نشان داد مدیریت کامل چیست و چگونه اجرایی می شود.

 

امام خمینی به عنوان یک منتظر واقعی برای زمینه سازی جهت تحقق حکومت جهانی امام زمان(عج) تلاش کرد

 

وزیر دادگستری با اشاره به این که پورمحمدی تقارن میلاد با سعادت امام زمان(عج) با ایام رحلت امام خمینی یک پیوند عجیب و قابل توجه است، اظهار داشت: امام خمینی به عنوان یک منتظر واقعی برای زمینه سازی جهت تحقق حکومت جهانی امام زمان(عج) تلاش کرد و معنای واقعی انتظار و منتظر واقعی را به همگان نشان داد.

 

در مدت 20ماهه گذشته هیچ پرونده فساد بزرگی در کشور تشکیل نشده است

 

حجت الاسلام پورمحمدی با بیان این که مبارزه با فساد را از اولویت های دولت تدبیر و امید است، اظهار داشت: در مدت 20ماهه گذشته هیچ پرونده فساد بزرگی در کشور تشکیل نشده و هر پرونده فساد بزرگی که وجود دارد مربوط به قبل است که ناشی از کمبود نظارت بوده است.

 

وی افزود: واگذاری مسؤولیت ها به بخش خصوصی و مردمی واقعی بر اساس آنچه در اصل 44 قانون اساسی آمده از راهکارهای دستیابی به رشد اقتصادی است.

 

در دو ماهه اول امسال طراز تجاری کشور مثبت بوده و صادرات بیش از واردات صورت گرفته است

 

وزیر دادگستری با اشاره به وضعیت تراز اقتصادی کشور گفت: در دو ماهه اول امسال طراز تجاری کشور مثبت بوده و صادرات بیش از واردات صورت گرفته است به طوری که صادرات کشور 1.5میلیارد دلار بیشتر از مدت مشابه قبل بوده است و همچنین رشد کشور باید از درون کشور اتفاق بیفتد.

 

امروز دشمن به دنبال ایجاد فضای ایران هراسی و شیعه هراسی است

 

حجت الاسلام پورمحمدی با بیان این که امروز دشمن به دنبال ایجاد فضای ایران هراسی و شیعه هراسی است و دولت باید سلاح دشمن را در این مسیر آهسته کند، خاطر نشان کرد: امروز سلاح آمریکا و اسرائیل از دو سال پیش کندتر شده و دولت با حفظ اصول و آرمان های نظام و انقلاب و حفظ خطوط قرمز، در حال کندتر کردن این سلاح است.

 

وزیر دادگستری در ادامه گفت: ملت ایران ملتی متمدن است و نباید اجازه دهیم نسبت هایی همچون تندرو به این کشور و مردم آن داده شود چراکه ما براساس استدلال و منطق سخن می گوییم. /842/پ202/ج

 

ارسال نظرات