۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۲۶۵۵۸۰
امام جمعه موقت تهران تأکید کرد؛

تیم دیپلماسی با اقتدار در مقابل زیاده‌خواهی دشمن بایستد/ ولایت فقیه، مهم‌ترین عامل ناکامی استکبار در مقابله با ایران

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران گفت: نمایندگان ایران در مذاکرات1+5 با اقتدار و با رعایت اصول و خطوط قرمز نظام و رهبر انقلاب تاکنون از حقوق ملت ایران دفاع کرده و بعد از این نیز باید با اقتدار تمام در مقابل زیاده خواهی طرف مقابل ایستادگی کرده و هیچ ترسی از هیچ قدرتی به دل راه ندهند.
حجت الاسلام کاظم صديقي امام جمعه موقت تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، شب گذشته در یادواره 48 شهید پرندک شهرستان زرندیه با عنوان افلاکیان خاکی بیان داشت: پیروی از ولایت فقیه و رهبری از امتیازات ملت ایران در طول انقلاب اسلامی بوده که همواره دشمنان را ناامید کرده است.



تبعیت از ولایت فقیه و رهبر انقلاب انتخاب ملت ایران است

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: تبعیت از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری انتخاب ملت ایران است و بارها در مناسبت های مختلف نشان دادند که همیشه پشتیبان ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و خواهند بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی خاطرنشان کرد: ولایت فقیه مهم‌ترین عامل ناکامی استکبار در مقابله با ایران است و ولایت مداری معیار سنجش اعمال و رفتار ملت همیشه در صحنه ایران است.



دانش هسته ای نقطه عطفی در انقلاب اسلامی و سرآغاز شکوفایی اقتصاد کشور


امام جمعه موقت تهران در خصوص دستیابی دانشمندان ایرانی به انرژی هسته ای نیز گفت: برخورداری از دانش هسته ای نقطه عطفی در انقلاب اسلامی و سرآغاز شکوفایی اقتصاد کشور است و در این راه چهار شهید والامقام تقدیم انقلاب شده است.


انرژی هسته ای سبب قطع نیاز به بیگانگان می شود

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان اینکه انرژی هسته ای سبب قطع نیاز به بیگانگان می شود، افزود: از دانش هسته ای می توان در حوزه های کشاورزی، صنایع، پزشکی، دارو، شیرین کردن آب شور دریا و تجهیزات بهداشتی و صنعتی استفاده کرد.



مذاکره کنندگان با اقتدار تمام در مقابل زیاده خواهی طرف مقابل ایستادگی کنند

امام جمعه موقت تهران یادآوری کرد: نمایندگان ایران در مذاکرات1+5 با اقتدار و با رعایت اصول و خطوط قرمز نظام و مقام معظم رهبری تاکنون از حقوق ملت ایران دفاع کرده و بعد از این نیز باید با اقتدار تمام در مقابل زیاده خواهی طرفین مذاکرات ایستادگی کرده و هیچ ترسی از هیچ قدرتی به دل راه ندهند چرا که آن ها نمایندگان ایران و از حمایت بیش از 70 میلیون ایرانی برخوردار هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی تقارن نیمه شعبان با ایام ارتحال امام راحل و سالروز حادثه 15 خرداد را یک اتفاق مبارک عنوان کرد و گفت: ملت ایران به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری با پشتیبانی از محرومان جهان و مقابله با زورگویان نماد منتظران واقعی حضرت مهدی(عج) هستند.

 

وظیفه منتظران در عصر غیبت برطرف کردن قصور است

امام جمعه موقت تهران گفت: وظیفه منتظران در عصر غیبت این است که قصور را برطرف کنند و به نسخه های طبیب دل حضرت حجت(عج) عمل کرده و هیچ ترس و واهمه ای از دشمن به دل راه ندهند.

 

ملت ایران هرگز فریب آمریکا و مستکبران عالم را نمی خورد

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی اظهار کرد: ملت ایران هرگز فریب آمریکا و مستکبران عالم را نمی خورد و با ابزار مقاومت اسلامی در برابر ظلم و ستم مقتدرانه می ایستد.



امام جمعه موقت تهران در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به ویژه شهدای 15 خردادماه سال 42، گفت: امام راحل به تکلیف الهی عمل می کرد از این رو دارای روحیه استکبارستیزی و سازش ناپذیری با طاغوت بود، ایشان همواره در اعلام مواضع حکومت به تحقیر قدرت های پوشالی مزدور می پرداخت. 

 

تا زمانی که جهاد و مبارزه باشد همه به عنوان یک امت واحده در صحنه هستیم

وی خاطرنشان کرد: به گفته آن پیر جماران تا زمانی که کفر و ستم و ظلم در جهان وجود دارد، مبارزه ادامه خواهد داشت و تا زمانی هم که جهاد و مبارزه باشد همه ما به عنوان یک امت واحده در صحنه هستیم.



امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: شهدای عزیز الگویی والا و ارزشمند برای نسل کنونی هستند و برپایی یادواره و بزرگداشت آن فداکاران عرصه ایثار و مقاومت در حفظ یاد و خاطره آنان تاثیرگذار است.



حجت الاسلام والمسلمین صدیقی خاطرنشان کرد: مردم شهر پرندک مردمی ولایتمدار و شهیدپرور هستند و تقدیم 48 شهید در دوران دفاع مقدس و زمانی که جمعیت این شهر حدود دوهزار نفر بوده است دلیلی بر این ادعاست.



گفتنی است، پرندک از شهرهای استان مرکزی است که در بخش مرکزی شهرستان زرندیه در مسیر آزادراه تهران ـ ساوه و راه آهن تهران ـ جنوب قرار گرفته است.



یادآور می شود، بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال 1390 جمعیت این شهر بالغ بر هفت هزار نفر گزارش شده است./842/پ202/ب4

ارسال نظرات