۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۲۶۵۶۵۱
رییس عقیدتی سیاسی ارتش مراغه:

وعده های گروه 1+5 قابل اعتماد نیست

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام پورمحمد گفت: گروه 1+5 در اتاق مذاکرات وعده می دهد، ولی در مقابل رسانه ها از سخنانی غیر از وعده های خود سخن می گویند که نشان از غیر قابل اعتماد بودن آنها است.
5+1

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مهدی پورمحمد، مسؤول عقیدتی سیاسی پادگان امام رضا(ع) مراغه امروز در جمع فرماندهان و پرسنل این مرکز نظامی با اشاره به این‌که آمریکا و غرب هیچ‌گاه قابل اعتماد نبوده اند، اظهار داشت: گروه 1+5 در اتاق مذاکرات وعده می‌دهد، ولی در مقابل رسانه ها از سخنانی غیر از وعده های خود سخن می گویند که نشان از غیر قابل اعتماد بودن آنها است.

 

حجت‌الاسلام پورمحمد با اشاره به اعتماد و اطمینان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران نسبت به تیم مذاکره کننده هسته‌ای خاطرنشان کرد: سران غرب سخنانی غیر از واقعیت و مطالب مطرح شده در اتاق مذاکرات ارائه می‌دهند، چنین وضعی نشان از عدم صداقت غرب در مقابل نرمش قهرمانانه ملت ایران است.


وی با اشاره به این‌که وعده‌های دروغین غرب با هدف محدود کردن فعالیت های هسته‌ای کشور است، تصریح کرد: گروه 1+5 از آغازین روزهای مذاکره با ایران تا به امروز نشان داده اند که به هیچ یک از تعهدات و حرف های خود عمل نمی کنند که این نوع حرکت مردم ایران و مسؤولان کشور را به این گروه بی اعتماد کرده است.


مسؤول عقیدتی سیاسی پادگان امام رضا(ع) مراغه در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبری در جمع دانشگاهیان مرکز امام حسین(ع) مبنی بر تهدید نظامی آمریکا علیه ایران تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این مراسم خطاب به آمریکا و هم پیمانانش گفتند؛ اگر جرأت این کار را داشتید در 27 سال پیش انجام می‌دادید، جوانان امروز در مقابل هرگونه تهدید شما ایستاده اند و از کشور خود دفاع خواهند کرد.


حجت الاسلام پورمحمد با اشاره به این‌که دشمنان نظام اسلامی ایران همواره از روحیه ظلم‌ستیزی، استقامت و شهادت‌طلبی ملت ایران در هراس بوده‌اند، گفت: اگر امروز شاهد عزت، اقتدار و استقلال کشور در مقابل قدرت‌های بزرگ جهان در جریان مذاکرات هسته‌ای هستیم، همه نشأـ گرفته از روحیه آمریکاستیزی ملت دارد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این‌که بازدید از مراکز نظامی ایران و مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای بنا به فرموده رهبری، جزو خطوط قرمز مذاکرات به شمار می رود، افزود: بازدید بازرسان یا به عبارتی جاسوسان غرب از مراکز نظامی و آگاهی دشمن از اسرار دفاعی ملت ایران، مغایر با عزت، حکمت و مصلحت در جریان مذاکرات هسته ای است./854/پ202/ح

ارسال نظرات