۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۲۶۵۶۷۵
امام جمعه شهر نیم ور:

فرمایشات رهبر انقلاب در رابطه با مذاکرات فصل الخطاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر نیم ور گفت: طرف ایران در مذاکرات قابل اطمینان نیست، چرا که در مذاکرات یک مطلب و در رسانه ها مطالب دیگر را عنوان می کنند که این تناقض نشان از غیر قابل اطمینان بودن آنها است.
خجت الاسلام تقي لطفي

حجت الاسلام تقی لطفی، امام جمعه شهر نیم ور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که بیانیه لوزان جامع و کامل و حرف آخر نیست، گفت: دشمن با سوء استفاده از این بیانیه به دنبال اهداف شوم خود است.

 

وی افزود: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با مذاکرات یک فصل الخطاب است که راه را برای انجام مذاکرات روشن می کند و ایشان در قسمتی از بیانات خود فرمود که در مذاکرات تا کنون کاری انجام نشده است که برخی تبریک می گویند.

 

حجت الاسلام لطفی با اشاره به این که تحلیل های نادرستی از سوی آمریکا از بیانیه لوزان انجام گرفته است، گفت: با ادامه مذاکرات عدم صداقت 5+1 و به ویژه آمریکا بیشتر مشخص می شود.

 

امام جمعه نیم ور با یادآوری فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که «من به مذاکرات خوش بین نیستم»، گفت: این جمله رهبر معظم انقلاب که چندین بار از سوی ایشان تکرار شده است و با ادامه مذاکرات برای همگان محرز می شود که مذاکره کنندگان طرف مقابل به دنبال اهدافی غیر از موضوعات هسته ای هستند.

 

وی با سفارش به تیم مذاکره کننده جهت توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و رعایت خطوط قرمز نظام، گفت: طرف ایران در مذاکرات قابل اطمینان نیست، چرا که در مذاکرات مطلبی را عنوان می کنند و در رسانه ها مطالبی دیگر را ذکر می کنند که این تناقض نشان از غیر قابل اطمینان بودن آنها است.

 

به گفته وی دشمن مسائلی همچون موضوعات غیر هسته ای، بازدید از مراکز غیر هسته ای و حقوق بشر را مطرح می کند که این مسائل نشان از آن است که دشمن در مذاکرات به دنبال اهداف شوم خود است.

 

وی با اشاره به این که مسائل هسته ای بهانه و دشمن نیز می داند که ایران به دنبال فعالیت های هسته ای صلح آمیز است، گفت: امروز شاهد بهانه کردن فعالیت های هسته ای برای جلوگیری از پیشرفت ایران هستیم، چرا که آنها شاهد رشد و نفوذ ایران اسلامی در منطقه هستند.

 

حجت الاسلام لطفی با اشاره به این که دشمن به دنبال اهداف استکباری خود است، گفت: امیدواریم با همدلی مردم و مسؤولان به شکلی به مسیر انقلاب ادامه دهیم تا برگ افتخاری برای تاریخ افتخار آمیز ایران اسلامی باشد./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات