۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۲۶۵۷۱۱
کارشناس مسائل سیاسی:

بسیجی بودن به معنای صیانت از فرهنگ اهل بیت و تعالیم اسلام است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل سیاسی گفت: نیروی مقاومت بسیج در واقع پایگاهی برای نشر تعالیم اسلامی به صورت سازمان یافته و القای آن در قالب نیازهای روز جامعه به مردم است.
هفته بسيج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان یحیی ایزدی، کارشناس مسائل سیاسی امشب در جمع بسیجیان شهرضا انقلاب اسلامی ایران را طلایه دار نشر تعالیم اسلامی در جامعه دانست و گفت: امام راحل(ره) با طرح ریزی سازمان بسیج مستضعفین در واقع مؤوسس سازمانی بر مبنای آموزه های اسلامی با رویکردی اجتماعی بودند.

 

وی حوزه های علمیه را سنگرهای دینی اسلامی دانست که در طول تاریخ از تحریف تعالیم دینی جلوگیری کرده اند و افزود: علمای بزرگ شیعه در طول تاریخ در هر شرایطی تنها با هدف حفظ و نشر تعالیم قرآن و احادیث اهل بیت مجاهدتهای بسیاری کرده اند و طلاب و فقهای امروز نیز دنباله رو این حرکت عظیم تاریخی هستند.

 

این کارشناس مسائل سیاسی در بخش دیگری از سخنان خود مذاکرات هسته ای را آوردگاهی برای آزمایش تمامی گروهها و جناحهای سیاسی در پایبندی به اصول انقلاب و فرامین رهبری دانست و تأکید کرد: مذاکرات هسته ای هر نتیجه ای که به دنبال داشته باشد آن چه برای همه ما مهم است عمل به فرامین رهبری و پذیرش منویات ایشان است.

 

ایزدی بسیجی بودن را به معنای صیانت از فرهنگ اهل بیت(ع) و تعالیم اسلام دانست و تصریح کرد: پایگاههای مقاومت بسیج در واقع سنگرهایی برای نشر تعالیم اصیل اسلامی همچون ولایت فقیه است.

 

وی مقام معظم رهبری را پرچمدار اسلام ناب محمدی در عصر حاضر دانست و گفت: مردم ایران در همه ادوار تاریخ انقلاب اسلامی با درایت و تیز بینی حمایت بی چون و چرای خود از ولایت فقیه را نشان داده اند.

 

این کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر لزوم اطلاع نیروهای بسیجی از آخرین اخبار و اطلاعات سیاسی و اجتماعی عنوان کرد: بسیجیان نباید با دوری از مسائل سیاسی و اجتماعی و آخرین تحولات داخلی و بین المللی عرصه را برای فعالیت گروههای منحرف باز کنند.

 

ایزدی همچنین با اشاره به بهانه های مختلف غرب و آمریکا در جریان مذاکرات هسته ای تصریح کرد: ایران در جریان این مذاکرات با شفاف سازی کامل حقانیت خود را به همه گروههای و جوامع بین المللی ثابت کرد و از این پس برگ برنده مذاکرات در دستان ماست.

 

وی همچنین با اشاره به برخی از تحولات منطقه خاور میانه ظهور گروهک تروریستی داعش را در نتیجه طرح های ضد انسانی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه دانست و تأکید کرد: همه اینگونه اقدامات برای مخدوش کردن چهره اسلام در انظار جهانیان است اما دوستداران اسلام حقیقی باید بدانند اقدامات بشر دوستانه و نقش فعال ایران در منطقه و جهان تصویر صحیح اسلام ناب محمدی را در مقابل حق طلبان عالم نمودار می کند./939/پ202/ح

ارسال نظرات