۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۲۶۵۷۲۶
عضو فراکسیون روحانیون مجلس:

آمریکا کدخدا نیست، شیطان است/ فایده اصلی مذاکرات اثبات دشمنی آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نگاه به اوباما به عنوان یک شخص باهوش و مؤدب را آسیب زا دانست و گفت: نفع ما در مذاکرات، شکست اجماع جهانی موجود بر علیه ایران و درک جوانان از دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی و انسجام داخلی بعد از مذاکرات است.
حجت‌الاسلام عليرضا سليمي

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که طرف مقابل در مذاکرات غیر قابل اعتماد است، گفت: در مذاکرات شاهد بی ثباتی، زیاده خواهی و عدم رعایت چارچوب از سوی طرف مقابل هستیم.

 

وی افزود: 5+1 از یک طرف امنیت ایران اسلامی را نشانه رفته است و از طرف دیگر موجب تحقیر ملت ایران شده است، بنابراین امیدواریم تیم مذاکره کننده با توجه به خطوط قرمز مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب به مذاکرات ادامه دهد.

 

حجت الاسلام سلیمی ساده اندیشی در داخل را نهی کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات اخیر خود تأکید بر موضوع استقلال داشتند و همچنین جمله تاریخی امام راحل مبنی بر این که آمریکا یک شیطان بزرگ است را تکرار کردند.

 

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی نگاه به اوباما به عنوان یک شخص باهوش و مؤدب را آسیب زا دانست و گفت: این نگاه باید تغییر کند و به آمریکا به عنوان یک شیطان نگاه شود.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تأکید بر این نگاه به آمریکا به عنوان کدخدای دنیا باید تغییر کند چرا که به جای کدخدا شیطان بزرگ است، گفت: نفس مذاکرات برای ما دارای منافعی  است که اولین نفع آن درک جوانان از دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی است.

 

وی نفع دوم مذاکرات را شکست اجماع جهانی بر علیه ایران دانست و گفت: دشمن با اتهام زنی به ایران اسلامی به دنبال اجماع جهانی بر علیه جمهوری اسلامی ایران است که با ادامه مذاکرات این اجماع شکسته می شود.

 

حجت الاسلام سلیمی با اشاره به این که نفع سوم مذاکرات انسجام داخلی بعد از انجام مذاکرات است، گفت: برخی نباید با فرافکنی از یک سو و کلید زدن فرافکنی از سوی دیگر فضای ذهن مردم را تلخ کنند.

 

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکرات به ملت های انقلابی نشان می دهد که برای موفقیت خود نباید از نسخه های آمریکایی رونویسی کنند، چرا که این کار جز خسارت، نفعی دیگر برای آنها نخواهد داشت./1307/ت302/ج

 

ارسال نظرات