۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۲۶۵۷۳۴
معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان:

شبکه‌های اجتماعی به ابزاری برای تربیت اسلامی در جامعه تبدیل شود

خبرگزاری رسا ـ معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان با اشاره به فعالیت 500 شبکه اجتماعی در کشور گفت: فعالیت این شبکه ها را باید فرصت بدانیم و آنها را به ابزاری برای تربیت اسلامی در جامعه تبدیل کنیم.
شبکه‌هاي اجتماعي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام فضل‌اله نجفی، معاون امور طلاب حوزه علمیه لرستان، صبح امروز در ساختمان حوزه علمیه استان و در جمع خبرنگاران فعالیت شبکه‌های اجتماعی را فرصت دانست و گفت: 500 شبکه اجتماعی در کشور فعال است، باید از طریق این شبکه های اجتماعی مطالب فرهنگی و مذهبی در جامعه تزریق شود.

حجت الاسلام نجفی با تأکید بر این‌که شبکه های اجتماعی ابزاری برای تربیت اسلامی در جامعه تبدیل شود، اظهار داشت: با توجه به مخاطبان این شبکه‌های اجتماعی به خوبی می‌توان از فرصت‌ها استفاده کرد.
وی با اشاره به فعالیت صدها شبکه مجازی دشمن در کشور اظهار داشت: دشمنان اسلام در این شبکه ها به دنبال تفرقه افکنی و انحراف آحاد جامعه به ویژه نسل جوان جامعه اسلامی هستند.
وی در ادامه با تأکید بر این‌که در برابر توطئه های دشمن ما نیز باید از این شبکه های اجتماعی به خوبی استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: فعالیت شبکه‌های اجتماعی فرصتی مناسب است تا به خوبی با دسیسه های دشمن مقابله و تهاجمات فرهنگی آنان را خنثی کرد.
حجت‌الاسلام نجفی تصریح کرد: باید در شبکه های اجتماعی با مطالبی که پایه نظام را تقویت می‌کنند، دسیسه‌های دشمن را خنثی کنیم.
معاون امور طلاب حوزه علمیه لرستان با اشاره به این که شبکه‌های اجتماعی امروزه مخاطبان زیادی دارد، یادآور شد: مسؤولیت ما در این عرصه سنگین تر از گذشته است که نباید بی تفاوت بگذریم بلکه باید از فرصت ها به خوبی بهره برد./9459/پ203/ح
ارسال نظرات