۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۲۶۵۷۵۷

فعالیت بیش از 100 مبلغ در پایگاه های اوقات فراغت لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان گفت: بیش از 100 مبلغ خواهر و برادر در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان فعالیت می کنند.
اوقات فراغت

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 82 مبلغ برادر و 25 مبلغ خواهر تابستان امسال، در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در استان فعالیت می کنند.

 

وی با بیان این که خواهران مبلغ در راستای اجرای طرح اوقات فراغت در مدارس امین فعالیت می کنند، افزود: مبلغان برادر نیز در مناطق شهری و روستایی لرستان فعالیت دارند.

 

حجت الاسلام ولی پور عنوان داشت: اهمیت و توجه به برنامه‌ های اوقات فراغت جوانان در راستای ایجاد زمینه‌های نشاط و شادابی آنها در جامعه، بسیار مهم است.

 

وی با بیان این که مبلغان اعزامی در پایگاه های اوقات فراغت جوانان دارای تجربه تبلیغی و روابط عمومی قوی هستند، افزود: مبلغان باید تلاش کنند انرژی جوانان را باید به سمت و سوی مثبت بکشانند.

 

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به این که اوقات فراغت فصل مهمی از زندگی جوانان است، اظهار داشت: باید به اوقات فراغت جوانان اهمیت داده شود.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه کشور در ادامه بیان داشت: هدف از پرکردن اوقات فراغت جوانان شکل گیری شخصیت و هویت اسلامی آنان است.

 

وی تصریح کرد: حضور مبلغان در پایگاه های اوقات فراغت جوانان موجب تقویت بنیه دینی، فرهنگی و تعالی معنوی بین آنان می شود.

 

اوقات فراغت فرصتی مناسب جهت گسترش و تقویت معارف دینی است

حجت الاسلام ولی پور اوقات فراغت جوانان را بهترین فرصت در راستای تقویت و گسترش معارف دینی بیان کرد و افزود: دستگاه های فرهنگی در این راستا باید برنامه ریزی منسجم تری داشته باشند.

 

وی با بیان این که دشمنان در زمینه های گوناگون جوانان را هدف قرار داده اند، خاطرنشان کرد: عدم توجه به اوقات فراغت جوانان موجب گسترش اهداف دشمن می شود.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان اوقات فراغت جوانان را فرصت دانست و یادآور شد: مبلغان اعزامی ما در پایگاه های اوقات فراغت با تبیین معارف اسلامی و تقویت باورهای دینی جوانان به دنبال تضعیف دسیسه های دشمن هستند./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات