۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۶۵۷۶۳
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه:

حفاظت از کیان و دستاوردهای کشور در گرو تمسک به سیره شهدا و رهنمودهای رهبر انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با تأکید بر لزوم ولایت پذیری تمام افراد، گفت: شهدا به ندای رهبر لبیک گفتند، ما نیز باید با تمسک به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تمسک به سیره شهدا از کیان و دستاوردهای کشور حفاظت کنیم.
مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران کرمانشاه

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، پیش از ظهر امروز جلسه بررسی و حل مسائل و مشکلات ایثارگران و خانواده های شهدا در شهرستان روانسر برگزار شد.


حجت الاسلام هادی عسگری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، با حضور در این جلسه با اشاره به از خودگذشتگی شهدا در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: امروزه وظیفه همگان زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است، چرا که دشمن با هر ترفندی سعی دارد، جهاد و ایثار این عزیزان را از ذهن مردم پاک کند و به دست فراموشی بسپارد.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: وظیفه ما در برابر از خودگذشتگی شهدا بسیار سنگین است و باید با الگوگرفتن از آن ها و ایجاد روحیه شهادت طلبی، در برابر هجمه های دشمنان اسلام ایستادگی کنیم.


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، بیان داشت: شهدا به ندای رهبرشان لبیک گفتند، ما نیز باید با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تمسک به سیره شهدا از کیان و دستاوردهای کشور حفاظت کنیم.


وی در پایان با اشاره به ساماندهی مزار شهدای شهرستان روانسر، اظهار داشت: خوشبختانه توانسته ایم 157 مزار شهید شهرستان روانسر را به نحو مطلوبی بازسازی کنیم و امید است که بتوانیم با توان بیشتری به مشکلات و مسائل ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا رسیدگی و در رفع و رجوع آن‌ها تلاش کنیم چرا که نظام و انقلاب، مرهون فداکاری و ایثار شهدا و ایثارگران است./857/پ203/ح

ارسال نظرات